Ga naar inhoud

outlook 2007


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,\r\n\r\nIk heb jullie hulp nodig.\r\nIk heb sinds kort 2 e-mail adressen (prive en werk)\r\nDeze wil ik beiden hebben in outlook 2007.\r\nNu heb ik beiden accounts aangemeld maar ik hou maar 1 postvak in.\r\nHier wil ik er graag 2 van hebben maar heb geen idee hoe ik dit moet doen.\r\nIk wil trouwens niet dat beiden mails in 1 postvak in komen.\r\n\r\nHopelijk kunnen jullie mij helpen ... zat eerst op ander forum te vragen maar na 92 kijkers op topic geen reactie geloof ik er niet meer zo in.\r\n\r\nGroet Danny
Link naar reactie
Als je verbinding maakt met de server via IMAP krijg je voor ieder account een aparte map. Maak je verbinding via POP dan krijg je dat niet en wordt alles in Postvak IN afgeleverd. Wil je dat niet, dan moet je voor ieder account een map maken en berichtregels instellen om de binnengekomen mail juist te sorteren.
Link naar reactie
Twee email-programma\'s... twee maal kans op problemen, zeer onhandig en moeilijk wennen. Dat is echt niet nodig. Dit probleem lijkt mij al twintig jaar opgelost :cool:\n\nDit lees ik:\n\n[url=http://www.archivum.info/microsoft.public.nl.office.outlook/2008-12/00410/Re-kun-je-in-Outlook-de-mail-laten-sorteren-op-accounts.html]\"In Outlook 2007 kun je de post in een andere map laten bezorgen. \n\"[I]Extra - Accountinstellingen[/I]\' - account selecteren en onderaan \'[I]map\nwijzigen[/I]\'...[/url]\n\nDaar kan je blijkbaar onderscheid maken in accounts, ieder een eigen map.\n\nAls dat niet lukt staat [url=http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/berichten-beheren-met-behulp-van-regels-HA010096803.aspx]hier[/url] de MS uitleg voor berichtregels. Beetje experimenteren, en testen door mail aan jezelf (eigen twee accounts) te sturen. Je mag een mail aan hetzelfde adres sturen als vanwaar je het verzend, of naar de andere, net wat je wil testen. \nIs iets voor regenachtige middagen, en als je het door hebt hou je er een opgeruimd Postvak in aan over.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...