Ga naar inhoud

Logboek


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,\r\n\r\nIk ben op zoek naar (het liefst gratis) software om een logboek te maken voor het werk. Ik bedoel ermee dat ik iets maak waarmee we mededelingen, opmerkingen, actiepunten e.d. aan elkaar kunnen laten weten. Je komt op dienst, kijkt in het logboek of er bijzonderheden zijn, waar je op moet letten, waar je rekening mee moet houden e.d. Tot nu toe deden we dat op papier, maar dat werd niet goed bijgehouden of gelezen. De bedoeling is dat het nieuwe (digigale) logboek standaard openstaat, zodat iedereen de punten van aandacht kan lezen en ook kan toevoegen.\r\nWie heeft een tip? \r\n\r\nAlvast heel hartelijk bedankt.
Link naar reactie
Word, Excel, Access (open office varianten zijn gratis), ..... Keuze genoeg.\r\n\r\nVraag me alleen af of het zinvol is:\r\n[QUOTE=GeeEm;637568]Tot nu toe deden we dat op papier, maar dat werd niet goed bijgehouden of gelezen. [/QUOTE]\r\nOmdat het straks digitaal is, wordt het wel goed bijgehouden/gelezen?! :s ;-)
Link naar reactie
Excel is niet handig, Word wel (de open office versie voldoet net zo goed, als je Word nog niet hebt), maar zorg ervoor dat je een invul template maakt, zodat het makkelijk bij te houden is. \n\nToen ik ploegendienst draaide deden we het net zo. \n\nWat wel belangrijk is, dat je een rooster maakt wie die dienst verantwoordelijk is voor de rapportage. Een van de systeembeheerders was bij toerbeurt was die dienst verantwoordelijk voor de rapportage, en werd er ook op aangesproken als het fout ging.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...