Ga naar inhoud

Storing bij Gmail! (opgelost)


Aanbevolen berichten

Voor mensen die momenteel problemen hebben met hun Gmail account, dat klopt.\n\nSinds ergens vanmorgen is er een storing gaande. Mensen kunnen via hun email client (bijv. Outlook) geen mail meer ontvangen van of verzenden via hun Gmail accounts.\nZe krijgen dan een melding dat hun gebruikersnaam/wachtwoord niet correct is.\n\nGa je via de browser naar je account toe, dan is er niets aan de hand en werkt alles verder prima.\n\nHet is momenteel nog niet bekend wanneer de storing verholpen zal zijn of wat de oorzaak is.
Link naar reactie
Klopt, vanaf een paar minuten geleden werkt het weer.\nNog niet bij alle Gmail accounts, maar het lijjkt zich overal te herstellen. Eerst werkte een van mijn accounst wel alleen met ophalen, niet met verzenden.\nNu werken beide accounts weer, zowel met ophalen als verzenden. Het lijkt dus dat de storing over is en alle accounts weer geactiveerd worden.
Link naar reactie
Gmail heeft volgens mij de laatste weken last van hackpogingen op accounts vanuit Rusland. Ik kreeg ongeveer 2 weken geleden bericht dat op 2 van 3 accounts daar zo\'n poging was ondernomen, met het verzoek, om mijn wachtwoord te wijzigen en een via sms toegestuurde code in te voeren.\nZe noemen dat dubbele beveiliging ofzo (die ook nog aan je lokatie op ip is gekoppeld), maar het gevolg was, dat ik alleen nog via [url]www.gmail[/url], mijn mail kon uitlezen, want WLMail kon geen mail meer ophalend daar.\nNadat ik de \"locatie\" beveiliging had uitgeschakeld liep dat weer goed. \n\nIk vermoed dus dat ze hard aan het werk zijn, om op één of andere manier de zaken (nog beter) te beveiligen.\n\nNiek
Link naar reactie
Ja klopt, er zijn wat verbeteringen v.w.b. de beveiliging. Da\'s verder ook prima. Ik heb ook ergens de mogelijkheid gelezen om locatiebeveiliging in of uit te schakelen. Je kunt ook nog je telefoonnummer opgeven maar daar ben ik niet zo van gecharmeerd.\nDat is bijv. iets wat ik heel irritant vind als je via webmail inlogt dat dit steeds opnieuw gevraagd wordt bij Hotmail. Gelukkig is dat bij Gmail nog niet het geval.
Link naar reactie
Dat mobiele nummer zie ik ook niet zo zitten, ik hou het bij de vermelding van een email adres bij een andere email provider.\n\nAan de andere kant, als het om privacy gaat kan je je niet makkelijk meer verzetten tegen koppeling van gegevens, en heb je echt geen overzicht meer wat waar zichtbaar is. Zo\'n mobiel nummer is eigenlijk peanuts.\nIk las [url=http://www.skype.com/nl/legal/privacy/?intsrc=client-_-windows-_-6.3-_-go-privacy]Skype\'s privacybeleid[/url], en het gevoel bekruipt me dat Skype medewerkers mij vandaag al zouden kunnen vertellen wat de kleur, merk, en prijs van mijn onderbroek is.\n\n(Al lezend daar vind ik punt 14 daarbij representatief voor de hele pagina:\n\"[I]14. KAN DIT PRIVACYBELEID WORDEN GEWIJZIGD?\nSkype zal dit Privacybeleid af en toe bijwerken naar aanleiding van wijzigingen in onze software en/of producten en feedback van klanten.[/I]\".\ndaar mist namelijk één reden van mogelijke wijziging, \"[I]of wanneer de wetgever dat van ons verlangt...[/I]\".\n\nLekker off topic, maar laat het maar gezegd zijn)
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;637522]Ja klopt, er zijn wat verbeteringen v.w.b. de beveiliging. Da\'s verder ook prima. Ik heb ook ergens de mogelijkheid gelezen om locatiebeveiliging in of uit te schakelen. Je kunt ook nog je telefoonnummer opgeven maar daar ben ik niet zo van gecharmeerd.\r\nDat is bijv. iets wat ik heel irritant vind als je via webmail inlogt dat dit steeds opnieuw gevraagd wordt bij Hotmail. Gelukkig is dat bij Gmail nog niet het geval.[/QUOTE]\r\n.................\r\n\r\nGmail\r\n\r\nVraagt ook om een alternatief mail adres , en soms ook een telefoon nr. voor als je mail account in het ongerede zou raken.\r\n\r\nVerder zou ik nooit een tel. nr opgeven. \r\nOok webshops blijven ook maar vragen naar een telefoon nr. ikzelf vind een mail adres voldoende om goed en correct zaken te doen , uiteindelijk geef je ook al je adres op voor de bezorging van een bestelling.;):D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...