Ga naar inhoud

Favorieten importeren in Firefox


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn IE8 favorieten importeren in Firefox 20.0 maar heb een probleem.\r\n\r\nDe methode:\r\nGeschiedenis -> Alle geschiedenis tonen -> Importeren en reservekopie maken -> gegevens van een andere browser importeren. Dan IE kiezen, alles aanvinken en volgende.\r\n\r\nVervolgens is Firefox een tijdje bezig, wat de indruk wekt dat alles geïmporteerd wordt.\r\nNiet dus!\r\nNa afloop heb je een extra mapje \"uit internet explorer\" bij je bladwijzerbalk en ook onderaan bij de bladwijzers zelf.\r\nHet rare is dat het bij die bladwijzer balk slechts uit 2 links naar Microsoft bestaat.\r\nIn de bladwijzers zelf zijn m\'n IE favo\'s terug te vinden.\r\n\r\nMaar dat wil ik niet op deze manier. Ik wil dat de uit IE geimporteerde bladwijzers tussen die van Firefox komen.\r\nWat mij betreft mogen ze ook overschreven worden.\r\nHoe krijg ik dat voor elkaar?
Link naar reactie
Ik denk dat je ze in Firefox dan even moet herschikken. Via de Firefox knop en dan Bladwijzers. Je kunt dan alles in het mapje \"uit internet explorer\" selecteren en zetten waar je ze wil hebben.\n\nDe twee links naar Microsoft zullen uit de favorieten-balk van IE afkomstig zijn. Je weet wel, dat ding wat niemand ooit gebruikt. Het extra mapje is dan de inhoud van je Favorieten-menu.
Link naar reactie
[quote]Je kunt dan alles in het mapje \"uit internet explorer\" selecteren[/quote]\nJa maar dat is ook al een probleem, hoe zou ik dat moeten doen? Ctrl-A werkt niet en een optie \"alles selecteren\" is er ook niet.\nHet rare is trouwens dat bij installatie van FF hij wel gewoon alle favorieten van IE in de hoofdmap importeert.
Link naar reactie
Eerste aanklikken, shift ingedrukt houden, laatste aanklikken. Ctrl+A werkt hier trouwens ook, wel nadat je er eerst een aangeklikt hebt.\nHet aparte mapje zal wel een functie zijn om niet per ongeluk bladwijzers te overschrijven. Ik geloof niet dat er een mogelijkheid is om dat er niet \'gratis\' bij te krijgen. Op deze manier is het makkelijk te programmeren, zal daarom wel zijn zoals het is.
Link naar reactie
Nou ik blijf dat FF maar een onhandig ding vinden hoor wat sommige dingen betreft.\n\nNu wil ik graag die favo\'s ordenen. Normaal ga ik in de favo lijst staan, rechter muisknop en dan \"sorteren op naam\". Dat bestaat dus in FF schijnbaar niet.\nIn het menu bij ordenen staat dit er ook zo niet bij.\n\nNu wil ik dus graag de mapjes bovenaan gesorteerd op naam.\nDaarna de losse links gesorteerd op naam, kan dat op een of andere wijze?
Link naar reactie
Toch een probleem met die prul.\nHet blijkt dat FF niet eens alle bladwijzers importeert van IE. Ik vond het al raar dat ik sommige dingen niet terug vond. Nu blijkt dat hij slechts bladwijzers A t/m K importeert maar mapjes van L t/m Z zijn niet terug te vinden.\n\nHoe kan dat? Heeft FF beperkingen v.w.b. het aantal mapjes wat in een bladwijzerdingens kan staan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...