Ga naar inhoud

Jeugdsentiment


Aanbevolen berichten

Ik sop me nog steeds in met vergulde hand. Alleen nu met plastic wegwerp mesjes. Ik kan me dat scheer mesje van mijn vader nog goed herinneren. Wat ik me nog van bij gebleven is, dat het ook relatief zwaar was (in de handen van een kind). En een blokje aluin voor de wondjes. En dan na het scheren old spice in die wit met rode spray fles of fresch up in zo\'n groene depper. Stinke.....n!! En dan na afloop , voor het naar het werk gaan nog even op het toilet, een bolo draaien in combinatie met sigaretten lucht. Waar is die goede oude tijd gebleven?
Link naar reactie
Vroeger jah..... toen de lucht nog schoon was en de sex vies. En er nog gewoon kuilen in de weg zaten inplaats van verkeersdrempels. De tijd dat de boten van hout waren en de mannen van staal..... die tijd jah......\n\nEn inderdaad ik zou de lucht van de Old Spice gelijk weer herkennen en die rotzooi prikte zo gemeen, toen ik het een keer uitprobeerde als 10 jarige...... :-)\n\nNiek
Link naar reactie
Aggossie; nou ga ik me echt antiek voelen.! \"Scheren\" kwam bij mij in pakiweg 1951 aan de orde.; toen was \'Gilette\' een heel normaal gegeven. Nadien (jaren \'70) gebruikte ik als regel \"het grote mes\" (zoals de kapper/ barbier dat ook hanteerde); en pas rond 1985 ben ik overgestapt op Philishave en ander electrisch gedoe.. Yeah; the times they \'re changing !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...