Ga naar inhoud

Website laadt zeer slecht tot niet


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,\r\n\r\nSind de nieuwe indeling van Marktplaats.nl heb ik problemen met de website van MP. Dit is de enige site waar dit probleem op voorkomt.\r\n\r\n- Inloggen werkt niet\r\n- Pagina\'s laden niet\r\n- Geen opmaak van de pagina ( enkel tekst te zien)\r\n\r\nHet volgende heb ik al geprobeerd:\r\n- Cookies verwijderd\r\n- Cache leeg gemaakt (temp. internet)\r\n- Toegevoegd aan veilige sites\r\n- In de compat. lijst toegevoegd\r\n\r\nHebben meer mensen dit probleem en belangrijker nog weet iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dat lijkt mij niet, daar hebben ze niet mee te winnen volgens mij.\n\nBlijkbaar is het ook zonder inloggen moeilijk bereikbaar ? Zo ja, dan is het te doen om in Veilige modus met netwerkondersteuning op te starten en te zien of de pagina dan wel laadt. Wel onthouden dat er geen AV is geladen (o.a. het doel van de actie), dus alleen die pagina laden, en weer gewoon opstarten.\n\nKan je wel vaststellen dat de browser vindt dat de pagina geladen is, dus dat er geen whirlpool icoontje op de tab draait ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...