Ga naar inhoud

Beeld stottert na 15 seconden


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nIk heb nog niet zo lang geleden een nieuwe computer gekocht. Er zit van alles in wat lekker snel is, maar...\r\n\r\nBij video`s in o.a. Internet Explorer stottert het beeld na ongeveer 15 seconden. Dit als ik 15 seconden niks doe en alleen kijk. Als ik dan mijn muis beweeg of als ik op een knopje druk op mijn toetsenbord loopt het meteen weer perfect.\r\n\r\nDit gebeurd helaas ook in bijna alle games. na 15 seconden niks doen stottert het gehele spel. Als ik de muis beweeg draait het spel weer perfect.\r\nDit gebeurd dus altijd, ik kan hier dus gemakkelijk mee testen en experimenteren. Ik heb echter nog niets gevonden.\r\n\r\nWat zit er zoal in mijn PC?\r\nDark Rock Pro 2, Radeon HD 7970 royalQueen, Windows 8 64-bit, Core™ i7-3820, ProLite E2481HS-B1, Silent Pro Gold 1200W, Trooper, IB-863-B, PX-891SA, 4x AP121-RL, VTX4-25SAT3-256G, Big Bang XPower II, 32 GB DDR3-1866 Quad-Kit\r\n\r\nAls iemand mij kan helpen, graag. Heb nu een beest van een computer die alles makkelijk aan kan en toch stottert :-/
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636829]Je Core™ i7-3820 is geschikt voor geheugen tot een snelheid van 1600 Mhz \r\n[url]http://www.computerstore.nl/product/245497/category-208442-alle-processoren/intel-core-i7-3820.html#product_specifications[/url]\r\n\r\nHeb je geprobeerd het geheugen anders in te stellen?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nDit heb ik nog niet geprobeerd.\r\nMoet ik dan de snelheid verhogen naar 1866 zoals mijn werkgeheugen is?
Link naar reactie
In de link die ik je gaf: \n\nDe Intel Core i7 3820 is geschikt voor:\n\n Asus P9X79 Pro\n Fractal Design Define R4 Pearl Black\n Gigabyte GA-X79-UD3\n Gigabyte GA-X79-UD5\n Kingston HyperX Blu 2 GB DIMM DDR3-1333\n Kingston HyperX Blu 4 GB DIMM DDR3-1333\n Kingston HyperX Blu 4 GB DIMM DDR3-1333 Kit\n Kingston HyperX Blu 8 GB DIMM DDR3-1333 Kit\n Kingston HyperX Genesis 16 GB DIMM DDR3-1600 Kit\n Kingston HyperX Genesis 4 GB DIMM DDR3-1600\n Kingston HyperX Genesis 8 GB DIMM DDR3-1600 Kit\n Kingston ValueRAM 16 GB DIMM DDR3-1333 Kit\n Kingston ValueRAM 4 GB DIMM DDR3-1066\n Kingston ValueRAM 4 GB DIMM DDR3-1333\n Kingston ValueRAM 4 GB DIMM DDR3-1600\n Kingston ValueRAM 8 GB DIMM DDR3-1333 Kit\n Kingston ValueRAM 8 GB DIMM DDR3-1600\n MSI X79A-GD45 (8D)\n\nHet ding zal ongetwijfeld voor meer dingen geschikt zijn, maar geheugen DDR3-1600 en het jouwe zit daar met 1866 boven.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;636851]Ik zou eerst het geheugen is gaan testen .\r\n\r\nEn de grafische Kaart is die voorzien van de laatste drivers.\r\n\r\nHeb je de prestatie index bij gewerkt , is daar iets abnormaals te zien. ?? kloppen die cijfers een beetje\r\n\r\nEn daarna de Harddisk[/QUOTE]\r\nTot zo ver ik heb getest lijkt dit in orde.\r\nAlleen krijgt mijn videokaart als cijfer slechts een 6.6\r\nIk had eerlijk gezegd wat hoger verwacht, maar niet slecht...
Link naar reactie
Ik ben ergens achter gekomen. mooi..\r\nAls ik tijdens deze scan NIETS doe wordt het een 6.6 ofzo.. voor beide.\r\nAls ik de muis wel beweeg, continue. Een 8,1 beide.. best groot verschil.\r\n\r\nHet probleem lijkt dus in de videokaart te zitten..\r\nMijn eerste stap wordt de BETA catalyst downloaden van de website..\r\nIedereen bedankt voor het meedenken..\r\nMocht je nog een idee hebben hoor ik het uiteraard graag.
Link naar reactie
Ik heb de nieuwe Beta er op gezet. Dit had hetzelfde probleem.\r\nOudere er op gezet. Crasht alles gelijk. Het proces van de videokaart software crasht ook.\r\nNu alles van AMD er af gegooid en alles draait als een zonnetje.\r\nGeen stotterend beeld meer na 10 seconden kijken...\r\nEcht vaag, andere hebben er geen last van denk ik....
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ff een feit over de besturingssysteem webleyboy, want ik heb het idee dat ondanks dat het legaal is, ontzettend instabiel wordt met gamen.\r\nWindows 8 is niet gebouwd om te gamen. Daar ben ik achter gekomen. Mijn oorspronkelijke Windows 7 laptop ging trager worden. Ik ben ICT\'er dus ik heb er verstand van. XD
Link naar reactie
Windows 8 is onder de Metro schil exact hetzelfde als Windows 7, dus ik zou er nog wat bijleren als ICTer. \nIk spreek genoeg gamers die heel tevreden zijn met Windows 8.\nZelf vind ik het een rampen versie.\nOverigens is het probleem van vraagsteller opgelost op 1 apil 2013, dus let even op de datum van de laatste post als je iets aan te vullen hebt.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=Niekie30;639027]Windows 8 is onder de Metro schil exact hetzelfde als Windows 7, dus ik zou er nog wat bijleren als ICTer. \r\nIk spreek genoeg gamers die heel tevreden zijn met Windows 8.\r\nZelf vind ik het een rampen versie.\r\nOverigens is het probleem van vraagsteller opgelost op 1 apil 2013, dus let even op de datum van de laatste post als je iets aan te vullen hebt.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nBen het eens met Niekie30. Windows 8 is vrijwel hetzelfde als 7. \r\nEen andere schil er omheen zegt niets.\r\nEchter is het niet geheel opgelost...\r\nZonder CCC software driver werkt alles prima, maar dit moet toch niet de bedoeling zijn.\r\nHet is dus niet \'de\' oplossing, maar wel een \'work around\'.\r\nVoor nu kan dan wel dit topic als gesloten gezien worden, omdat de oplossing bekend is.\r\nZe moeten gewoon een nieuwe driver maken die dit probleem niet heeft.\r\nIedereen bedankt voor het meedenken :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...