Ga naar inhoud

Hamachi - Minecraft - Relayed Connection


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik weet niet goed of ik dit bij software of internet moet zetten, maar ik en een vriend hebben een probleempje:\r\n\r\nIk had een minecraft servertje opgezet via hamachi, en nu heb ik 2 vrienden die willen joinen, bij 1 lukt het(die heeft een groen cirkeltje (peer-to-peer TCP direct connection) dus daar zit het wel goed mee, maar de ander heeft een blauw cirkeltje(relayed connection UDP(volgens mij een tussen-server die ontvangt en doorstuurd)) Hij kan wel joinen, maar ziet mij en mn andere vriend niet, terwijl wij hem wel zien, alsof hij wel info kan uploaden naar de server, maar niet downloaden(ontvangen). Hij wil niet portforwarden.\r\n\r\nwe hebben al heel veel geprobeerd, alles behalve dat portforwarden wat hier beschreven staat: \r\n[url]http://community.logmein.com/t5/Hamachi/How-to-fix-a-Relayed-Connection-Guide-All-common-fixes/m-p/75387[/url]\r\n\r\nook programma\'s sluiten dat mogelijk zelfde poort kunnen gebruiken, ook geen succes.\r\n\r\nEr moet toch een oplossing voor zijn? Mijn andere vriend en ik hebben ook niet geportforward, dus.....\r\n\r\nAl vast bedankt.
Link naar reactie
Het probleem kan ook bij de provider liggen, er zijn providers die standaard bepaalde poortnummers dicht hebben staan voor inkomende signalen.\nDus blijft het port-forwarden vaak een must.\n\nJe zou de internet toegang gegevens kunnen vergelijken en eventueel aanpassen aan de wel werkende connectie, maar ook de router gegevens en firewall gegevens kun je met elkaar vergelijken.\nEr is dus nog veel werk te doen voordat het goed werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...