Ga naar inhoud

Skype


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om skype te downloaden.\r\nIk heb een sony vaio\r\nIk gebruik windows 7\r\nIk heb AVG internet security (betaal versie)\r\nEen venster zegt:\'\' kan Skype niet installeren\r\nprobeer het opnieuw\'\'\r\nVervolgens blijft het \'\'rondje\'\' van windows installer ronddraaien en zet zich in de plaats van de \'\'muisaanwijzerpijl\'\'\r\nAlleen door taakbeheer kan ik dan de laptop uitschakelen.\r\n\r\nWie weet een oplossing ?\r\nIk hoor het graag, met vriendelijke groet, Zjarl ;)\r\n[email]c.harley@chello.nl[/email]
Link naar reactie
gezien wat er gebeurt lijkt het me geen downloadprobleem, want dan kom je dus nog niet aan die foutmelding toe. moet dus ergens in de configuratie zelf zitten.\r\nvertoont de pc wel meer hiks?\r\nis er wellicht al een skype-install op die pc? verwijder in verkenner alle mappen van skype, laat ccleaner het register opschonen, herstart de pc(!) en probeer de install opnieuw.\r\nmalware kan je in de weg zitten: is de pc gechecked met malwarebytesantimalware?\r\nkan ook nog dat een te scherpe instelling van avg (misschien ook nog wel een andere oudere virusbeschermer (een beetje) actief....?)\r\ntenslotte kan je de install ook nog in veilige modus proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...