Ga naar inhoud

Geen beeld na update Vista.(opgelost)


Aanbevolen berichten

Hierbij een probleem na update Vista wat ik jullie niet wil onthouden.\n\nSituatie: PC met 2 monitoren en 1 tv aangesloten, de tv aansluiting is niet actief maar wordt soms via amd catalyst omgewisseld met monitor 2 om zo online tv te kijken.\n\nIk heb \'s avonds Windows Vista automatisch laten updaten alvorens af te sluiten. De dag erna start de computer ogenschijnlijk op maar geeft na het Windows logo een zwart scherm. Daarna in veilige modus geprobeerd, alles lijkt te werken maar voor de zekerheid de update gedeïnstalleerd. Normaal opgestart, weer zwart scherm na logo......\nNa een (enigszins) geïrriteerde klap op het toetsenbord heb ik opeens een gekleurd scherm maar geen mogelijkheid om in te loggen.\nTijd voor terugzetten naar eerder punt maar ook hierna geen mogelijkheid om in te loggen...\n\nNa ruim een uur en de Vista DVD al bijna in de DVD speler opeens een helder moment!!\n\nIk start de pc, wacht op het zwarte scherm, geef een vrolijke klap op het toetsenbord (waarbij ik wel de enterknop beroer), zet de tv aan en zap naar de juiste ingang en jawel:\n\n[B]daar is mijn bureaublad!![/B]:D\n\nWindows update heeft in al zijn wijsheid de monitoren door elkaar gehusseld en van de \"standby\" tv(monitor) de hoofdmonitor gemaakt.\n\n\nAangezien mij dit toch ca een uur gekost heeft (ik daal nu flink in aanzien bij mijn mede forumgebruikers vermoed ik) wil ik dit toch delen zodat er nog iets positiefs uit voortkomt en er misschien iemand ooit iets aan heeft.\n\nn.b. Bericht bewust in dit topic geplaatst, het is een Vista \"probleem\" welke ik dan wel zelf heb opgelost maar volgens mij niet in een mededelingentopic hoort. Indien Modje en/of anderen een andere mening hebben en dit topic willen verplaatsen: be my guest!\n\nM.v.g. Niels
Link naar reactie
Je daalt niet in aanzien Niels. Microsoft doet soms vreemde dingen met je pc. Deze week, zijn ze eindelijk begonnen om SP1 van W7 min of meer verplicht aan te bieden aan Nederlandse gebruikers. Heb al 3 pc\'s/laptops binnen, die dit niet goed overleefden. (Eén door een te volle harde schijf). \nIk snap het dan ook vaak niet helemaal. had nooit problemen met SP1 en W7, maar goed.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...