Ga naar inhoud

PC opnieuw terug zetten na aankoop uit de win


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nis het mogelijk om alles van de pc te verwijderen behalve wat er in de winkel waar ik hem heb gekocht is opgezet zoals: vista,internet etc.\r\nprogramma\'s zoals excel,words en b.v de printer die ik vanaf die tijd heb geinstalleerd zal ik er zelf weer op moeten zetten.\r\nwe kan me helpen of informatie geven,alvast bedankt voor de moeite.\r\n\r\nwillem 2
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;636168]Als het een merk Computer is , zal er een recovery functie zijn\r\nDaarmee gaat de Computer terug naar fabrieksinstelling .\r\n\r\n\r\nZoniet \r\n Als er een Vista DVD is kun je tijdens een herinstallatie alles eerst verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\nhet is een merk Computer dus dat zal wel lukken maar wat blijft er dan opstaan. blijft vista er dan opstaan en internet b.v.?\r\nis het misschien verstandiger als leek om dit toch in een winkel te laten doen voor 35 euro?.\r\np.s. ik heb geen vista dvd.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636186]Welk merk pc is het? Wanty als je nu met een paar klikken 35 euro kunt verdienen moet je het niet laten. \r\n\r\nAls je hier merk en exacte type neer zet, zoek ik op welke toets combinatie je moet indrukken. \r\n\r\nDe pc wordt dan zo ingericht, zoals die was, op de dag dat je hem kocht.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nmorgen om 18:00 ben ik terug ok met gegevens
Link naar reactie
Mischien handig en verstandig , voor als jezelf begint.\r\n\r\n\r\nEerst de Service Packs voor Vista te downloaden en op bijvoorbeeld USB stick te zetten.\r\n\r\nDenk 1 en 2\r\n\r\n\r\n 1 Vista [url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=910[/url]\r\n\r\n\r\n 2 Vista [url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=15278[/url]\r\n\r\n\r\n\r\n................
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...