Ga naar inhoud

Batch file birthday etc.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Marc, helaas die werkt niet en de eerste (exit) ook niet.\r\n\"E:\\Birthday Reminder\\bday.exe\" Die komt goed in beeld maar dan staat het zwarte schermpje er ook totdat je BR afsluit.\r\n\r\nNiek, die passport was niet stuk. Dat was de P. De N (STORY) schijf heb ik destijds gesplitst in de E en de N. Dit ging een aantal maanden goed. Totdat het begon te spoken op de pc. Volgens jouw is de schijf stuk en hamer erop. \r\n\r\nIk heb nu de E van N naar de Passport gezet en de letter gewijzigd van P naar E. De slaap stand uitgeschakeld (nooit) wat je bij de STORY nieyt kon. \r\n\r\nDe STORY partities gedelete en geformatteerd en die werkt weer goed. Nu las ik bij Menno dat de schijven splitsen/mergen van partities e.d. met files zeer risicovol is. Ik denk dat de schijf fysiek niet beschadigd was maar dat de partitiestructuur en de MFT een totale chaos waren.
Link naar reactie
Met /b werkt ook niet. \n\nIk heb even het progje gedownload, maar om een of andere reden houdt het zich niet aan de conventies van windows, want start zou gewoon moeten werken. Ik test altijd dat soort opdrachten voordat ik ze post, en met kladblok werkt het gewoon. \n\nMoet die keyboard driver gestart voor het draaien van bday.exe? Je kan anders gewoon een snelkoppeling maken op je desktop, en dat werkt wel goed. Of eensnelkoppeling in Startmenu\\alle programma\'s\\opstarten zou ook moeten werken.
Link naar reactie
Ja, deze twee stonden onder Opstartmanager van Glary Utilities en die werken niet meer. Ik heb ze nu ingevoerd met Delay 15 sec en dan werken ze wel. Laat dat MS-DOS maar zitten, dat werkt niet goed. Ik zal het andere nog een keer proberen.\r\n\r\nOké, werkt weer! Vertraging 15 seconden is iets langer in werkelijkheid. Opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...