Ga naar inhoud

print spool


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig om een xptje te reanimeren,dat gaat goed tot dat ik er een printertje op wil installeren.\r\nDan geeft hij aan dat de print spool niet actief is.\r\nNu heb ik het hele fora al nagekeken , en kwam wel het een en ander tegen maar niks helpt.\r\nHij geeft de code 1068 aan.Als ik die print spool wil aanpassen via eigenschappen.zie ik bij afhankelijkheden het volgende staan.\r\n*LexBce Server\r\n-Remote Procedure Call(RPC)\r\n*Remote Procedure Call(RPC)\r\n\r\nwat kan ik doen om die print spool wel actief te maken.
Link naar reactie
Hi,\n\nProbeer het volgende eens:\n1) Open CMD via; Start > Run > \'CMD\' en druk op \n2) voer de volgende code in en na elke regel druk je op enter;\n A. net stop spooler \n B. sc config spooler depend= RPCSS \n C. net start spooler \n D. exit\n\nGroeten,\n\nBron: [url]http://www.techrepublic.com/forum/questions/101-221907/printer-spooler-error-1068-my-print-spooler-is-down-help[/url]
Link naar reactie
How to unistall/remove \"LexBce server\" Service\r\n\r\nStep 1、Start=>Search=>Lexbces.exe\r\n\r\n(I think you will find it at \"C:\\WINDOWS\\system32\")\r\n\r\nStep 2、Start=>Run=>cmd.exe (press Enter)\r\n\r\nStep 3、key in the following code and press Enter:cd c:\\windows\\system32\r\n\r\nStep 4、key in the following code and press Enter:lexbces /uninstall\r\n\r\nStep 5、delete \"Lexbces.exe\"\r\n\r\nFinish!\r\n\r\n-------\r\nBij stap 3 moet je het pad opgeven waar de lexbces.exe zich bevindt.
Link naar reactie
Ok, Dus even samenvatten:\n1) De software van de printer kun je niet verwijderen, want dan krijg je de foutmelding 1068? \n2) Je hebt de afhankelijkheid al omgezet naar de RPCSS service ipv LexBce server service, maar dat maakt geen verschil? Je ziet bij de print spooler nog steeds afhankelijkheid van LexBce staan?\n3) De computer opnieuw opstarten heeft ook niet tot een positief resultaat geleid na het uitvoeren van stap 2?\n4) De 3 genoemde services staan wel gestart allemaal in de service.msc (serviceslijst)?\n5) De LexBces.exe heb je gevonden en via CMD gedeinstalleerd?\n\nLaatste poging:\nClick on Start/Run and type regedit and click OK.\nClick on Edit/Find and type in lexbces and click Find Next.\nIf found, rightclick that and select Delete.\nPress F3 to find the next, and repeat until the end of registry.\nIf you can\'t delete an occurrence (under LEGACY probably), just skip and press F3.\n\nThen reboot.\n\nPas wel op met wat je precies verwijderd uit het register. Het kan onderdelen van de computer instabiel maken als je de verkeerde zaken verwijderd.\n\nSucces!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...