Ga naar inhoud

Installatie Dropbox mislukt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik had Dropbox op mijn labtop en op mijn Ipad waardoor ik onderling bestanden kon uitwiselen. Dit werkte prima. Helaas kreeg ik een computercrash en was ik genoodzaakt een productherstel te doen waardoor ik Vista opnieuw heb geinstalleerd (incl SP2). Vervolgens probeerde ik Dropbox weer te installeren maar tijdens de setup blijft hij steeds hangen met de melding \'\'setup was not completed successfully\'\'. \r\nWat kan hiervan de oorzaak zijn?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636060]Heb je nog onderzocht waardoor die computer crash werd veroorzaakt? \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNee. Hij liep steeds vast waarna ik hem met de aan/uit knop uit moest zetten, vervolgens in de veilige modes opstarten, vervolgens normaal uitzetten en dan weer normaal opstarten. Vervolgens sloeg hij na enkele minuten weer vast.
Link naar reactie
Download de free versie van HDTune [url]http://www.hdtune.com/download.html[/url] Kies het 4e tabblad en doe een volledige errorscan op de schijf.(Dus niet de snelle scan)\nAls er rode blokjes zijn: Nieuwe schijf erin.\nGeen rode blokjes dan werd je crash niet veroorzaakt door een slechte harddisk en kunnen we verder gaan zoeken, naar de oorzaak.\n\nNiek
Link naar reactie
Bedankt Niek voor je snelle reacties.\r\nIk heb de errorscan gedaan en krijg geen rode blokjes dus de harddisk is goed.\r\nDe labtop werkt prima na de produktherstel behalve dan dat ik Dropbox niet geinstalleerd krijg. Bij de setup gaat het groene balkje snel naar het midden, blijft vervolgens staan en na even wachten komt de melding \"SETUP ABORTED\" en \'\'setup was not completed successfully\'\'. \r\nAndere programma\'s gaven geen probleem bij installatie, zoals bijv. HDTune, AVG, I-tunes, Adobe reader enz.\r\nHeb je nog ideeen?\r\nBert
Link naar reactie
Hier vond ik in het verhaal nog een oplossing op eerst een progje te installeren\"\n[url]https://getsatisfaction.com/dropbox/topics/problem_with_installing_dropbox[/url]\n\n\n[QUOTE]I had this problem right now when tryed to install dropbox.-.\n\nSOLUTION:\ninstall the C++ runtime library\nor\nmanually download an install (put in windows\\system32 directory) the needed MSVCP71.DLL\n( [url]http://www.dll-files.com/dllindex/dll[/url]... )[/QUOTE]\n\nNiek
Link naar reactie
Niek,\r\nBedankt voor de tip maar MSVCP71.DLL staat al in de windows\\system32directory. Omdat de gegeven oplossing \'\'of\'\' is heeft het dan nog zin om C++runtime library te installeren?\r\nOok kan ik blijkbaar in Vista niet kiezen voor installeren als administrator.\r\nDus probleem nog niet opgelost.\r\nBert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...