Ga naar inhoud

Automatisch plakken in browser?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik was vanavond bij een kennis die me iets vertelde waarvan mijn geheugen zich wel nog kan herinneren zoiets ooit gezien te hebben, maar niet meer weet hoe dat gedaan wordt. Kan ook zijn dat hiervoor een extern programma of invoegtoepassing nodig is.\r\n\r\n\r\nBetreffende heeft Internet Explorer en het werkt als volgt:\r\nStel je navigeert naar een of andere pagina bijvoorbeeld een nieuws pagina. Daar staat een woord, bijvoorbeeld \"media\" en je zou niet weten wat dit woord betekent.\r\nJe selecteert dan met je muis het woord media en deze selectie komt dan automatisch boven in de zoekbalk terecht, zodat je alleen nog maar enter hoeft te klikken en het word voor je opgezocht op dezelfde wijze als dat je het handmatig daar in getypt zou hebben.\r\n\r\nHoe krijgt hij deze funktie weer werkend? Of is dit een aparte invoegtoepassing en zoja welke?
Link naar reactie
In Internet Explorer 10 komt er, als je een woord selecteert ,een schuine blauwe pijl in een vierkant (zie plaatje) als je daar overheen hoovered dan krijg je zoekmogelijkheden in o/a Wikipedia, klik je op de pijl dan kun je zoeken op het internet met \"Yahoo\" of \"Alle accelerators\" waar dan meer zoek mogelijkheden staan.
Link naar reactie
Nondeju, ik krijg opeens weer eens geen notificaties van antwoorden zie ik.:(\r\n\r\n@Jeroentje: Autocopy is het niet, want die kopieert het geselecteerde automatisch naar het klembord terwijl het bij mijn kennis meteen in de url balk terecht kwam.\r\nDie tweede is volgens mij ook niet helemaal wat hij bedoelde.\r\n\r\n@Stroke33: Dat krijg ik in XP ook met IE8 maar dat is niet wat ik bedoel.:)\r\nJe kunt ook bij het geselecteerde de rechter muisknop gebruiken, dan krijg je die keuzes ook.\r\n\r\nIk ben zelf al eens gaan kijken bij de toegankelijkheidsopties of het daar misschien bij zat, maar volgens mij ook niet. Die kennis is normaliter niet iemand die aparte tooltjes gebruikt.\r\nVan de andere kant ben ik echter ook niet gewend dat het automatisch gekopieerd wordt naar de url balk op het moment dat je de muisknop loslaat nadat je iets geselecteerd hebt.\r\nIk meen ongeveer zoiets wel eens gezien te hebben maar misschien vergis ik me toch.\r\n\r\nIn elk geval alvast bedankt voor het meedenken en antwoorden!
Link naar reactie
Dit hete in [URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/products/ie-8/features/faster\"]Internet Explorer 8[/URL] \"accelerators\"[URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/using-accelerators-to-find-addresses-define-words-and-do-other-tasks-with-selected-text\"] en de pijl zoals ik al aangaf zou dit moeten doen in Internet Explorer 10[/URL] in [URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/how-to-use-accelerators-in-internet-explorer-9\"]Internet Explorer 9[/URL] is het weer anders.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...