Ga naar inhoud

KPN app ITV


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk woon in buitenland en kwam er laatst achter dat KPN een zeer handige app heeft gemaakt om tv te kijken op mijn tablet. Echter het is een beetje zinloos, omdat dit alleen op de thuisverbinding kan en daar staat ook een tv, wat toch makkelijker kijkt, lijkt mij.\r\n\r\nMijn vraag:\r\nKan ik de KPN app laten \'denken\' dat ik op de KPN thuis verbinding zit, terwijl ik in het buitenland zit. Dit dan via de tablet (Samsung note II of computer) verder streamen naar de tv of zelfs direct afspelen op een smart tv (Samsung)?\r\nIk weet dat het mogelijk is en vermoed via een proxy of een vpn en kan dit gaan uitzoeken, uiteindelijk zal het me lukken, maar het zal even duren. Echter \'moeders de vrouw\' wil het het liefst vanavond al hebben :D. \r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nDB
Link naar reactie
Het is niet alleen de App laten denken dat je thuis bent maar ook zal de pincode vanaf je eigen IP adres moeten komen.\n[QUOTE]De mogelijkheden van Interactieve TV Online zijn afhankelijk van of je verbonden bent met jouw eigen internetaansluiting thuis of niet.\n\nAlleen op je eigen internetaansluiting thuis kun je online tv-kijken, de tv-gids raadplegen, opnames inplannen (alleen met het Opnemen Pakket), gemiste programma\'s en video\'s opzoeken.\n\nWanneer je niet verbonden bent met je eigen internetaansluiting thuis dan kun je nog wel de tv-gids raadplegen, opnames inplannen (alleen met het Opnemen Pakket) en gemiste programma\'s en video’s zoeken, maar je kunt niet tv-kijken.[/QUOTE]\n\n[QUOTE]\n\n Interactieve TV\n van KPN\n Welkom, u bent ingelogd\n met abonnementsnummer\n 00000000000000[/QUOTE]
Link naar reactie
Het zou moeten kunnen lukken met een vpn verbinding.\r\nIk ben zelf ook al bezig geweest. Maar de vpn server op mijn nas, heeft een slechte beveiliging. Dus mijn volgende stap is, om op een wat oudere afgedankte pc te gaan expirimenteren. Dan maak ik daar een vpn server van.\r\n\r\nWat ik al aan informatie heb gevonden is dat openvpn de veiligste manier is.\r\nZie: [url]http://nl.giganews.com/vyprvpn/compare-vpn-protocols.html[/url]\r\n\r\nMijn project staat weer even stil vanwegen tijd gebrek.
Link naar reactie
@Stroke33: Bedankt voor de herinnering, maar daarom natuurlijk deze post op dit forum. KPN zal niet groots gaan verkondigen dat het technisch wel mogelijk is natuurlijk. Die hebben liever dat je inlogt met een KPN verbniding dan verdienen ze er nog aan.\r\n\r\nGoed waar ik aan zat te denken is het volgende. De computer in Nederland installeren met bluestacks en de app daarop laten lopen. De computer binnen een eigen VPN plaatsen, zodat ik er zelf toegang op heb. Daarmee zou ik in principe al op de computer, waar dan ook kunnen kijken (logisch). Dan vervolgens met een opname programma dit opnemen en verder streamen naar de TV. Ik moet dan wel via de computer kanalen verwisselen en zitten er enkele minuten tijdsvertraging tussen, maar dat is geen probleem.
Link naar reactie
Het opzetten van een VPN verbinding is niet het probleem, het langs de KPN server komen lijkt mij het werkelijke probleem te zijn.\nIk mag aannemen dat de KPN haar servers op slot heeft zitten voor verbindingen van IP adressen van buitenaf.\nDus zul je en een VPN verbinding moeten hebben, een combinatie van jou IP Adres een abonnementsnummer, je pincode welke dan samen ook nog de code genereert op de KPN server om jou het signaal te sturen wat bij IPTV hoort. Maar dan ben je al zo illegaal bezig dat de KPN simpel achter jou vakantie IP adres kan komen met als gevolg dat je kunt gaan zoeken naar een andere provider.\nBuiten dat heb je voor 250 euro plus een Canal digitaal abbo nog veel beter beeld en meer zenders.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...