Ga naar inhoud

PC Controller rechter stick functioneert niet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nVoor mijn spel FIFA 12 op de pc gebruik ik mijn controller van mijn PS2.. Deze heb ik met een koppelstukje aangesloten op mijn usb aansluiting op mijn computer.\r\nAlleen doet het rechter knuppeltje het niet.. De rest van de knoppen lijken het op zich prima te doen, alleen die rechter stick functioneert niet..\r\n\r\nWeet iemand hier een oplossing voor?\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties!\r\n\r\nKees
Link naar reactie
Een PS2 controller is nu eenmaal niet specifiek gemaakt voor de computer, maar werkt soms wel gedeeltelijk met diezelfde computer.\nWaarom geef je geld uit aan een koppeling tussen PS2 controller en PC terwijl de [URL=\"http://www.twenga.nl/wireless-pc-controller.html\"]PC controllers[/URL] specifiek gemaakt zijn voor de PC en soms ook werken op de PS2,3 of XBox enz.\n\nJe zou bij de fabrikant van de interface tussen PS2 controller en PC eens moeten kijken naar drivers voor deze interface.\n\nEn misschien, als je het merk en type van de interface hier vermeld, kunnen we er wat meer mee doen.\n\nIk heb zelf zo\'n kastje voor mijn XBox controller en Wheel, ik heb deze op de PC geïnstalleerd en gebruik de instellingen van de PC zelf om deze uit te lijnen, en alles werkt sinds ik het zo heb gedaan.
Link naar reactie
@Niek, ja idd, zo\'n soort converter gebruik ik ja. En ik heb die convertor niet gekocht, het broertje van mijn vriendin had er toevallig nog 1 liggen, dus vandaar dat ik dacht, dan kan ik mijn PS2 controller gewoon gebruiken. \nDe controller is een Sony Dualshock 2, dus wel een wat ouder beestje.. Maar de rest functioneert op zich prima, dus vandaar dat ik nog twijfelde of ik een nieuwe controller ging kopen, of ging proberen hier een oplossing voor te vinden. Omdat de controller verder nog in prima staat is..
Link naar reactie
Als het net zo gaat als met mijn XBox interface dan moet je een knopje op de interface indrukken en de connect knop van de controller, als beide dan heel zijn dan zullen ze elkaar vinden en zal de verbinding tot stand gebracht worden, dit kan soms even duren.\n\nOverigens als ik het goed begrijp is het een PS2 controller maar is de interface wel goed ik kan namelijk nergens een interface voor PS2 vinden, wat is het merk van de interface.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...