Ga naar inhoud

Scanner software installeren.


Aanbevolen berichten

Goede dag,\r\nMijn echtgenote heeft een nieuwe laptop gekocht en wil graag scanner software op haar laptop. Ze was gewend met Paperport te werken op mijn laptop. Daar werkt het, zoals het hoort te werken.\r\nIk ben nu al een paar uur bezig Paperport op haar laptop te installeren, maar dat lukt niet.\r\nIk ben op internet aan het zoeken geweest maar heb niet de oplossing gevonden.\r\nDaarna heb ik geprobeerd een ander scanner programma te installeren, maar dat geeft ook geen soelaas.\r\nNa installatie van de verschillende programma\'s krijg ik niet de melding dat de software niet goed geïnstalleerd zou zijn. Dus is de software goed geïnstalleerd. Je moet ergens van uit gaan.\r\n\r\nWat is het probleem: \r\nOp haar laptop vind de scannersoftware de scanner niet. Terwijl ik vanaf mijn laptop, beide laptops staan naast elkaar, zonder problemen kan scannen. \r\nWat mist haar laptop, wat mijn laptop, schijnbaar, wel heeft.\r\nHet ligt, vermoedelijk, aan haar laptop, omdat ander scannersoftware ook niet werken.\r\nAlvast bedankt voor jullie tijd.\r\nXavier
Link naar reactie
Als andere scansoftware niet werkt is om te beginnen de scanner niet goed geinstalleerd. Windows herkent veel scanners vanzelf, maar doet dat vaak niet bij hele oude of hele nieuwe exemplaren. Dan moet je de driver eerst zelf installeren.\n\nWindows heeft ook zelf een scanprogramma aan boord. Kijk eens of het daarmee werkt. Zo niet, dan ligt het in eerste instantie echt aan de driver. Download dan de nieuwste versie van de website van de fabrikant van de scanner en installeer deze.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;635130]Als andere scansoftware niet werkt is om te beginnen de scanner niet goed geïnstalleerd Windows herkent veel scanners vanzelf, maar doet dat vaak niet bij hele oude of hele nieuwe exemplaren. Dan moet je de driver eerst zelf installeren.\r\n\r\nWindows heeft ook zelf een scanprogramma aan boord. Kijk eens of het daarmee werkt. Zo niet, dan ligt het in eerste instantie echt aan de driver. Download dan de nieuwste versie van de website van de fabrikant van de scanner en installeer deze.[/QUOTE]\r\n\r\nWe hebben beiden windows 7. \r\nZe kan wel printen via de Brother dcp 585. \r\nOp beide laptops staan dezelfde drivers, geleverd door Brother. \r\nMijn laptop kan wel scannen en haar laptop niet. \r\nWaar kan ik het windows scanprogramma vinden?
Link naar reactie
Hier staan dan de drivers voor de brother: [url]http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/nl/nl/dlf/download_top.html?reg=eu&c=nl&lang=nl&prod=dcp585cw_all[/url]\n\nDie zullen eerst geïnstalleerd moeten worden. \nDaarna pas paperport erop zetten.\n\nIs de scanner wel zichtbaar op haar laptop? Ik bedoel de laptop zal ten eerste de scanner moeten zien in het wifi netwerk.\n\nIs de laptop van haar geheel up to date. Dus alle updates van Windows binnen halen met de scanner online.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...