Ga naar inhoud

Kan ik de volgende programma's verwijderen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\nIk heb een paar programma\'s op mijn computer staan\r\nMijn vraag is of ik deze programma\'s kan verwijderen zonder dat mijn laptop stuk gaat\r\nHier is de lijst:\r\n\r\nD-Link CIF Webcam\r\nFomine Send Gui\r\nMagicDisc 2.7.106\r\nNVIDIA Display Control Panel\r\nNVIDIA Drivers\r\nNVIDIA Grafisch stuurprogramma 307.74\r\nNVIDIA Update 1.10.8\r\nOrigin\r\nRealtek High Definition Audio Driver\r\nStronghold Crusader Extreme Demo\r\nSwitchVid 1.12.4002\r\nSystem Requirements Lab for Interl\r\nWindows Driver PAckage\r\nWindows Live Mesh\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen :p
Link naar reactie
Hij zal niet stuk gaan :D;)\r\n\r\n\r\nMaar of je er dan nog wat mee kunt .;)\r\n\r\nHet meeste kun je echt niet missen op die laptop\r\n\r\n\r\nMaar wat denk je te bereiken ,????\r\n\r\nHoeveel schijfruimte heb je nu nog over.\r\n\r\n\r\nVerder kan ik je wel een scan aanraden met Mbam\r\n\r\n[url]http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/[/url] gratis versie.\r\n\r\nDat is verstandiger als zomaar essentiele dingen verwijderen.
Link naar reactie
[B]MagicDisc 2.7.106[/B] (Virtuele kopieën maken van cd\'s en dvd\'s)\n[B]Origin [/B](heeft met een game account te maken)\n[B]Stronghold Crusader Extreme Demo[/B] (Game Demo)\n[B]SwitchVid 1.12.4002[/B] (is een video converter)\n[B]System Requirements Lab for Interl[/B] ? (kan van intel een tool zijn, om je drivers te updaten, maar dan eindigt het niet op \"[B]erl[/B]\")\n\nKunnen er volgens mij wel af, als je het niet meer gebruikt.\n\nNiek
Link naar reactie
Zou heel voorzichtig zijn en lijkt mij wat Nieke schrijft het beste. Kijk als een dergelijk programma een toepassing heeft (uitvoerbaar bestand) dan weet je wat het is, of je kunt het ook individueel op Google opzoeken. Als je niet weet wat je doet en je doet iets op de gok dan kan/zal het helemaal verkeerd aflopen! Dat kun je dan alleen maar herstellen als je onafhankelijke herstelpunten/back-ups (Norton Ghost of andere back-up programma) die je dan kunt terugzetten met een bootable cd/dvd en extern opslagmedium waar de back-up op staat. Een gewaarschuwd mens telt voor twee! \r\n\r\nBlijf van NVIDIA en Realtek af want dan werkt er niets meer.
Link naar reactie
Er staat in het lijstje niets extreem dus waarom zou je het willen verwijderen? Ik raad het gewoon af om het te verwijderen en ja ook de demo van Stronghold Crusader Extreme want zoveel ruimte neemt het niet in.\n\nWat ik veel tegenkom en dat voed tevens mijn angst bij het verwijderen van dit soort programma\'s dat je een beetje een opruimerig type bent wat graag een leeg bureaublad heeft, en dat kan ik nog begrijpen ook, maar wat nu als je éénmaal iets verkeerd verwijdert (zoals ik al zij, ik maak dit helaas vaak mee) dan start je laptop ineens niet meer op na een herstart of na een uitschakeling de volgende dag als je hem hard nodig hebt.\n\nZorg voor een goede virusscanner en draai daarbij regelmatig of bij problemen Mbam, superantispyware en eventueel een online virusscanner, en open geen mail van onbekenden hoe verlokkelijk of beangstigend deze ook klinken, en luister naar je virusscanner als deze een melding geeft van een foute site waar je wilt gaan kijken, doe het dan ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...