Ga naar inhoud

windows installer service werkt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe versie van Open Office installeren maar krijg tijdens dat proces de foutmelding \"Kan geen toegang krijgen tot Windows Installer Service.....\" en dan is het uit met de pret. Zoeken op Google leverde o.a. op: \"How to fix Windows Installer in 3 steps\". Als ik de instructies volg produceert hij echter het programma Reg Cure Pro dat weliswaar scant en problems fixed maar de Installer Service is niet onder de indruk en de foutmelding blijft.Heeft iemand een tip hoe ik die Installer Service toch kan activeren? Overigens raadt de foutmelding me ook aan contact op te nemen met deskundig personeel en dat doe ik dan ook graag met deze noodkreet.\r\nHartelijk dank alvast voor jullie suggesties
Link naar reactie
als de sodeju die regcurepro erafgooien...\r\ner zijn tegenwoordig teveel sites die inbreken op serieuze zoekresultaten, door net te doen alsof ze officieel zijn. en dan denk je dat je een windowsonderdeel aanklikt, maar krijg je iets anders, of iets anders erbij.\r\ndat zijn sites met verneukeratieve namen als microsoftinstaller.softonic.nl ....\r\nvermijd ze!\r\nhier een link naar de echte: [url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=8483[/url]
Link naar reactie
Dank voor de reacties, helaas hebben ze tot nu toe niet het gewenste resultaat opgeleverd. Nou red ik me wel met de oude versie van Open Office maar er komt ook wel eens wat anders langs waarvoor je die Installer Service nodig hebt. Ik probeer de downloads nog maar eens, hoewel een aantal zeggen dat ze niet geschikt zijn voor mijn systeem en andere geven de melding dat ik niet bevoegd ben om ermee door te gaan. Hmm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...