Ga naar inhoud

Ongewild van klein naar groot scherm en vv.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn meeste geopende schermen staan half groot ( Windows 7)\nNormaal dubbelklik je bovenin om hem volledig te krijgen, of weer klein.\n(of naast het kruisje natuurlijk)\n\nNormaal werkt dat goed, en gebruik ik die bovenrand om het geopende scherm te verslepen/verschuiven.\n\nMaar tegenwoordig kan ik het niet verslepen, zodra ik 1x klik springt het scherm al op volledig scherm, of omgekeerd.\nOok als ik met rechts wil verplaatsen springt hij ook in de andere maat.\nKnap irritant.\n\nHet vervelende is dat het soms wel goed gaat.\n\nBij de muisinstelling staat het volgens Bartje goed.\n\nMisschien heeft het er mee te maken: Als ik een regel wil selecteren om te kopiëren/knippen, gaat het vaak niet goed, zodra je loslaat gaat het blauwe weer weg, of valt een gedeelte van de regel weer naar het wit, terwijl hij eerder wel volledig blauw was.\nOf een regel schuift in elkaar zodat de regel niet meer compleet is.\n\nHeb ik ook wel eens met mappen selecteren, dat het stiekem verdwijnt en in een vreemde map komt te staan.\nDan kun je weer gaan zoeken waar het gebleven is.\nHeb een draadloze muis Logitech M515 met uiteraard de laatste drivers en een batterij die nog 536 dagen mee gaat.\n(muis is super zuinig, gebruik hem vele uren per dag)\n\nIemand weer een tip?
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;634614]Ik zou eens naar je toetsenbord kijken, eerlijk gezegd. Dit klinkt bekend, ik heb ook zulke symptomen gehad, vooral met draadloze toetsenbordjes. Dat is meestal een functietoets zoals CTRL of ALT die ergens blijft hangen, al is dat meestal in de software. Een paar keer die toetsen aanslaan verhelpt het meestal wel.[/QUOTE]\n\nIk heb geen draadloos toetsenbord.\nHeb zo\'n klein bordje, heel handig.\nKnoppen werken overigens perfect, zodra er een moeilijk doet mik ik hem weg, heb nog een aantal nieuwe liggen.\n\nOm te testen even een geprobeerd, maar maakt geen verschil uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...