Ga naar inhoud

Wordfeud op PC


Aanbevolen berichten

[quote]Heb de 187 reacties bekeken[/quote]\r\nBekijken is niet lezen.:)\r\nDus twijfel ik of je de reacties ook wel gelezen hebt want je probleem komt wel degelijk een paar keer als vraag voor. Zelfs vrijwel in het begin.\r\n\r\nDit kwam als oplossing bij reactie 38. Had je die gezien en geprobeerd?\r\n[quote]Wanneer je alles op de juiste wijze hebt geïnstalleerd en je gaat spelen [b]dan moet je eerst nog dubbelklikken op het speelveld [u]én[/u] daarna klikken op het ROTATE-symbool onderaan het speelveld[/b]. Na deze laatste actie [b]word WF beeldvullend[/b] en kun je de letters verschuiven.[/quote]\r\n\r\nIk heb even de benodigde acties vet gemaakt.
Link naar reactie
V.w.b. de play knop heb ik geen oplossing, ik neem aan dat je wel een spel aangemaakt hebt? Of moet je daarvoor eerst de play knop indrukken?\r\nIk heb het zelf niet gespeeld, alleen in die link gekeken.\r\n\r\nIk ben namelijk wel een Scrabble liefhebber maar dan wel eerlijk, sommige goede woorden worden niet goedgekeurd en sommige hele vage woorden wel. Heeft te maken met het soort woordenboek wat die Android apps gebruiken. Maar dan speel ik liever niet als als.\r\nNet zoiets als met \"Checkers\" (dammen), heeft feitelijk qua regels niets met dammen te maken. Regels als damslag gaat voor, steen wegnemen als je vergeet te slaan, niet achteruit mogen zetten of slaan.... zijn allemaal thuisregels, geen officiele damregels.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...