Ga naar inhoud

mp3 nummers op volgorde


Aanbevolen berichten

Mijn man (ik ben een vrouw) wil zijn Beatles collectie op volgorde afspelen op zijn mp3 speler, maar soms vertikt de speler dat, ondanks dat ik er allerlei cijfers vóór heb gezet. Dit komt volgens mij doordat het een mix van vinyl en cd\'s is. Hoe kan ik alles toch op de juiste volgorde zetten (buiten het feit dat ik veel jonger ben en niet precies weet welk album ouder of jonger is:???:)
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;633854]Mogelijk gebruikt de speler informatie uit de ID3 tags van de MP3 bestanden om te sorteren. Als die niet goed staan gaat ook het sorteren mis.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is een goede!! (niet aan gedacht, \'t is nog vroeg) \r\n\r\n[URL=\"http://www.foobar2000.org/\"]FooBar[/URL] is natuurlijk ook een MP3 player;)\r\n\r\nM.v.g. Niels
Link naar reactie
[QUOTE=Niels68;633852]1903 is toch niet je geboortejaar? ;)\n\nVolgens mij heeft het met verschillende type\'s te maken, wav, mp3 etc./QUOTE]\n\nNee hoor, van wijlen mijn opa (1903-1979) die had vast wel van computers gehouden in tegenstelling tot mijn vader en man, die kan nog niet eens het aan knopje van de mp3 speler vinden..:s\n\nEn wat wav en mp3 betreft: het is allemaal mp3 want ongeconverteerd vinyl blijft zo groot op een mp3 speler.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...