Ga naar inhoud

film weergave


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig 8 mm filmpjes en video opnames te digitaliseren. Dit gaat vaak met horten en stoten: de opnames haperen, staan soms stil om dan weer verder te gaan. Ook u-tube filmpjes worden schokkerig weergegeven. Ook de muis-cursor loopt soms schokkerig over het scherm. Wat kan dit zijn? Ik vermoed dat beschikbaar geheugen tekort schiet maar ik weet niet waar dit aan te passen.\r\nIk gebruik W7 en Silvercrest video grabber met prog. Power Director 7. Op C heb ik nog 37 Gb beschikbaar.\r\nVideo kaart: ATI Radeon HD 4350. , werkgeheugen 4 Gb.\r\nWie kan mij adviseren ??
Link naar reactie
Bij het digitaliseren van videobeelden, speelt de cpu de belangrijkste rol, naast een goed werkende harde schijf. 37Gb vrij op een schijf zegt me niets. \nAls de schijf, de systeem schif is en 500 Gb is, is dat al veel te weinig, want Windows heeft dan al 75 GB vrij nodig om goed te blijven werken. (15% van de totale schijf) \n\nDus graag wat meer gegevens over de pc. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...