Ga naar inhoud

hotmail en windows live mail


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een \"popaccount\" voor Hotmail, dat lijkt me sterk.\n\nHet is een HTML server, die bovendien zichzelf invult, zodra je in WLMail een nieuw account aanmaakt, je emailadres van hotmail invult en je ww. \n\n\n[url]https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/sync.aspx[/url]\n\nEn om de mail daar weg te halen (wat ik niet zou doen, want als je pc crasht ben je alle kwijt) klik je bij de eigenschappen van het betreffende account op het tabblad \"servers\" en zet wat vinkjes bij de goede wensen.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik lees net dat ze vanaf 2008 ook POP3 ondersteunen..... (ga achter lopen) :-)\n\nSoms wel met speciale poort instellingen: \n[QUOTE]\nOnder Account zie je nu Hotmail staan, selecteer dit account door één maal met je muis wijzer hierop te klikken.\nWanneer er een blauwe omkadering rond Hotmail staat is het ok. Klik dan op Eigenschappen rechts onder Toevoegen en Verwijderen. \nHet volgende komt nu op je scherm. klik op Geavanceerd naast Beveiliging en stel alles net zo in als op de illustratie.\nDus uitgaande poort voor hotmail op 25 of 587 zetten en vink de beveiliging uit.\nVoor de inkomende e-mail gebruik je poort 995 en vink ook hier de beveiliging aan.\nKlik dan op O. K.[/QUOTE]\n\n\nNiek
Link naar reactie
Na de nodige items in WLM en in Hotmail te hebben aangevinkt is de actie geslaagd.\nMijn binnengehaalde mails worden uit het postvak in van hotmail verwijderd en verdwijnen in de prullenbak bij hotmail. Moeten ze daarna nog handmatig bij hotmail verwijderd worden of worden de berichten na een bepaalde tijd automatisch verwijderd, zoals met de ongewenste mails?\nIk weet alleen nog niet hoe ik het adresbioek moet importeren in WLM.\nHet adresboek in hotmail heb ik geëxporteerd als een csv-file, maar bij het importeren zie ik een 30-tal kolommen en weet niet hoe het verder moet.\nP.s.: de uitgaande poort voor hotmail moet in mijn geval 25 zijn. Als ik poort 587 gebruik loopt het WLM-programma vast als je iets wilt versturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...