Ga naar inhoud

Computer herkend Windows 7 installatie CD nie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste allen,\r\n\r\nIk wil Windows 7 installeren op een nieuw te gebruiken computer.\r\nIk heb de opstartvolgorde veranderd naar CD/DVD in de bios.\r\nVervolgens start ik de comp nieuw op en de installatie CD zit in de cd/dvd speler.\r\nToch blijft mijn systeem herhaaldelijk zeggen dat ik op een toets moet drukken omdat die geen cd herkend of dat de boot volgorde niet klopt.\r\nde CD hoor ik draaien in de speler en hij gaat aan als ieder ander.\r\nToch lukt de volgende stap niet.. ik moet een toets indrukken maar niks lukt..\r\nWat kan er mis zijn?
Link naar reactie
Er kan veel mis zijn: \n\nIs de dvd een image. (een opstartbare dvd) (Windows 7 staat overigens op een dvd en niet op een cd)\n\nHeeft je pc een UEFI bios. (dan moet moegelijk cms uit zetten bij de boot sequence) \n\nWat voor toetsenbord gebruik je? Met usb aansluiting of met PS2 (rond paars stekkertje). In het bios kan nl de herkenning van usb toetsenborden uit geschakeld staan. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE]toch blijft mijn systeem herhaaldelijk zeggen dat ik op een toets moet drukken omdat die geen cd herkend of dat de boot volgorde niet klopt[/QUOTE]\nStaat dat er echt?\nOf staat er \"Druk op een toets om van dvd op te starten\" ?\nAls dat laatste er staat, hang er dan een een ander bedraad toetsenbord aan en druk daar eens op, als de pc daarom vraagt.\n\nDat het TB in het bios nog wel wordt herkend, wil niet zeggen, dat het bij de opstart ook direct wordt herkent. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...