Ga naar inhoud

Internet snelheid.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Natuurlijk weet ik dat snelheid een relatief begrip is en van allerlei factoren afhankelijk is.\nBij het testen met o/a de Ziggo, UPC, speedtest.net en speedtest.com viel mij iets op omdat ik ook nog met verschillende browsers heb getest.\n\nIk heb in Firefox een verspringende proxy via de FuckiP add-on ofwel de ene keer heb ik een IP adres in China dan in Amerika enz telkens als de pagina word ververst.:D\n\nHet beetje vreemde van deze test is dit, bij het testen met Firefox en alle vier de testsuites en het testen met Chrome en alle vier de testsuites is er een zeer relevant verschil in snelheid.:confused:\n\nZo is bij alle vier de testsuites de snelheid gemeten met Firefox veel hoger, vaak dubbel zo hoog zelfs bij upload dan in Chrome welke dus gewoon van mijn vaste ISP IP adres word uitgevoerd.\n\nZijn er meer mensen met dit fenomeen bekend en zijn daar dan ook verklaringen voor.\nAls je het wilt uitproberen installeer dan in Firefox de [URL=\"http://ipfuck.paulds.fr/\"]iPFuck Add-on[/URL] en schakel deze in.;)\n\nIk heb deze add-on overigens om anoniemer de kunnen surfen op het internet, websites die IP adressen bijhouden zien dus nooit mijn eigen adres maar altijd een ander adres.:lol:\n\nOverigens als ik iPFuck uitschakel in Firefox dan krijg ik de snelheden gelijk aan Chrome.
Link naar reactie
Dat was ook mijn eerste gedachte was, Maar torrents down/uploaden gaat ook super snel sneller dan het down/uploaden van torrents vanaf het vaste huis IP.\nIk heb het Chinese proxyserver IP ingegeven in Bitcomet en haal nu binnen een uur een 1 bij delen waar ik anders ruim 24 uur over doe.\nIk denk omdat ik via een proxy down/upload dat ik dus de upload als download en andersom moet zien zie plaatje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...