Ga naar inhoud

IP camera zichtbaar maken van buiten netwerk


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een ELRO C903IP IP camera. Deze kan ik binnen het netwerk thuis benaderen. Nu wil ik dat de opnames die deze camera maakt via een no-ip.org site tevoorschijn kunnen worden getoverd, en voor iedereen op die zichtbaar zijn. De situatie is zo:\n\nELRO C903IP camera > ASUS GX1005 Switch > TL-WDR3600 router > SpeedTouch ST5x6v6 Orange R6.1.0.5 modem.\n\nIemand enig idee?\n\nEDIT: Het SpeedTouch modem is al zeker 5-10 jaar oud.
Link naar reactie
[quote]ELRO C903IP camera > ASUS GX1005 Switch > TL-WDR3600 router > SpeedTouch ST5x6v6 Orange R6.1.0.5 modem.[/quote]\r\nNormaliter begin je bij het punt van binnenkomst dus...\r\nSpeedTouch ST5x6v6 modem (is dat niet een modem/router?), TL-WDR3600 router dan de Asus switch en dan de camera.\r\n\r\nGaat de vraag komen of die Speedtouch niet een modemrouter is.\r\nEn zoja, hoe staat die TL-WDR3600 router dan ingesteld. Is deze aangesloten in router mode, dus als tweede router met de kabel van de Speedtouch in de WAN poort van deze WDR3600?\r\nOf is hij als switch geconfigureerd, dus binnen hetzelfde netwerk als de Speedtouch en de kabel van de Speedtouch naar een van de LAN poorten van de router?\r\n\r\nIs de Speedtouch echt alleen een modem, dan is het een kwestie van even in je handleiding of je configuratie kijken op welke poort je ELRO camera werkt en dan een port-forward maken in je router.\r\nHet is in dat geval handig het ip adres van je camera te reserveren in je router of als dat niet kan je camera een vast ip te geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...