Ga naar inhoud

Instellingen >> Melding >> Email?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil graag kunnen instellen dat als er een download klaar is ik daar een mail over krijg.\r\nDat vind ik wel zo prettig.\r\n\r\nAlleen ik snap hier even helemaal niks van.\r\nWat moet ik hier allemaal precies doen?\r\n[url]http://img191.imageshack.us/img191/9841/sshot1gw.png[/url]\r\n\r\nIk gebruik overigens gmail.\r\n\r\nbedankt!
Link naar reactie
Dat lijkt me niet zo moeilijk.\r\nSmtp email server: smtp server van jouw provider. Heb je bijv. een ziggo internet abonnement dan komt daar smtp.ziggo.nl te staan.\r\nEmail bestemming: jouw gemail email adres bijv. [email]Sirjohn@gmail.com[/email]\r\nEmail afzender: een ander email adres van jou of bijv. [email]nas@localhost.locald[/email]omain. Mooier is een ander email adres van jezelf.\r\n\r\nDe laatste twee heb je alleen nodig als je voor de smtp server moet authenticeren, voor je eigen internet provider is dat normaliter niet altijd nodig.\r\nIs dat wel nodig, dan vul je daar je gebruikersnaam en wachtwoord van het email adres in wat je van je internet provider hebt (dus niet gmail).\r\n\r\nDan op opslaan klikken enklaar.\r\nJe krijgt nu wel heel veel emails zie ik.\r\nDus onder bij bericht types alleen die blauw maken wat je belangrijk vindt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...