Ga naar inhoud

internetpagina


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik internet open komt die pagina keurig beeldvullend op mijn scherm. Maar klik ik een hyperlink aan dan is mijn scherm maar half gevuld. Ik vergroot die dan via het teken boven in maar de volgende keer weer mis., Of ik trek hem naar beneden en sluit netjes af met bestand enz. maar ook dan lukt het niet. Hoe kan ik dit toch beeldvullend krijgen?? Zoals al gezegd het openen gaat goed maar wat ik ook probeer met afsluiten, vergroten enz. dat werkt niet. Moet ik soms in het menu extra wat anders instellen. Het is geen groot probleem maar ik vind het storend
Link naar reactie
nee, in het kleine venster ga je met de cursor op de randen staan, en als je een pijltje ziet trek je dat vernstertje zo groot als jij wilt.\r\nvervolgens sluit je het eerste scherm (dat al groot was) af, en dan het door jou groter gemaakte scherm met het kruisje rechtsboven. vanaf nu zal het vervolgscherm steeds die maat krijgen (totdat jij die weer eens verandert)
Link naar reactie
[QUOTE=poenske;633062]Als ik internet open komt die pagina keurig beeldvullend op mijn scherm. Maar klik ik een hyperlink aan dan is mijn scherm maar half gevuld. Ik vergroot die dan via het teken boven in maar de volgende keer weer mis., Of ik trek hem naar beneden en sluit netjes af met bestand enz. maar ook.[/QUOTE]\r\nMisschien zoeken naar een instelling om een nieuwe link te openen in een nieuwe [I]tab[/I], in plaats van een nieuw venster. Zo\'n nieuw venster zou wel eens als gehalveerd (niet gemaximaliseerd) geopend kunnen worden.
Link naar reactie
Poenske, begrijp ik het goed dat wanneer jij klikt op een link in een e-mail of op een website, dat er dan een nieuw venster van Internet Explorer opent? Bovendien een venster (window) dat niet beeldvullend is?\r\n\r\nZelf geef ik er de voorkeur aan om in zo\'n geval geen nieuw venster te open, maar een nieuw tabblad in de browser. Als je eerste venster van Internet Explorer beeldvullend is, dan is ook dat nieuwe tabblad beeldvullend.\r\nDat regel je als volgt:\r\nIn Internet Explorer klik je op Extra > Internetopties > tabblad Algemeen.\r\nAchter \"De weergave van webpagina\'s op tabbladen wijzigen\" klik je op de knop \"Instellingen\".\r\nEr moet dan een vinkje staan voor \"Browsen met tabbladen inschakelen...\"\r\nOnder \"Koppelingen van andere programma\'s openen in:\" moet jij selecteren: \"Een nieuw tabblad in het huidige venster\".\r\nKlik daarna op OK.\r\n\r\nControleer daarnaast ook het volgende:\r\nJe hebt vast wel een snelkoppeling naar Internet Explorer op je bureaublad staan. Klik daarop met de [U]rechter[/U] muisknop. Kies Eigenschappen > tabblad Snelkoppeling.\r\nAchter Uitvoeren kies jij: \"Gemaximaliseerd\".\r\nKlik dan onderaan eerst op de knop Toepassen en tenslotte op OK.
Link naar reactie
Porrelaar met tabbladen lukt het inderdaad wel, de instellingen had ik al goed staan alleen de tabbladen waren uitgeschakeld. Maar voorheen lukte het ook gewoon als ik al een internetpagina geopend had en daarna op een link klikte dat die dan ook beeldvullend verscheen en nu niet terwijl ik niks veranderd heb. dat is zo vreemd vandaar mijn vraag aan het forum. Bedankt voor het meedenken
Link naar reactie
Nog even een berichtje. Ik heb een werkbalk favorieten, en daar staan sites bij die ik graag open. Nu is er dus een site krantenkoppen.be en dailyoffers,nl en die sites blijven hun link niet beeldvullend openen, terwijl ik b.v. via die favorietenbalk kieskeurig open de links daar op wel beeldvullend geopend worden, dus het ligt misschien aan de sites denk ik dan zo. Nogmaals bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...