Ga naar inhoud

E-mail drama


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mede forum gebruikers,\r\nWe zitten sinds enkele maanden met een vervelend probleem. Bij ons duurt het minstens 1 tot 2 uur voordat de e-mails binnekomen of buitengaan.\r\nAltijd als je windows mail opstart of op \"alles verzenden en ontvangen\" drukt krijgen we de melding dat \"voor 1 of meerdere berichten geen geldige acount is opgegeven. Wilt U hiervoor de standaard account gebruiken\". Dit bevestigen we en dan begint er een groene balk te lopen met als bericht 6 berichten verzenden, terwijl we helemaal geen bericht hebben verzonden.\r\n\r\nKan alstublieft iemand ons helpen we zitten met de handen in het haar.\r\nDe provider zegt men dat er bij hun geen probleem is.\r\n\r\nalvast bedankt voor jullie hulp\r\n\r\ngroetjes\r\nPaultje
Link naar reactie
Kan je vermelden, welke Windows je gebruikt en welk programma om te e-mailen.\nVerder: Hoeveel mailtjes staan er in de Inbox?\n\nWat je alvast wel kunt doen: \nZorg dat de pc geen verbinding heeft met internet. (Netwerkkabel eruit halen, of modem uitschakelen.\nDan start je het email programma op en krijg je een foutmelding. Die klik je weg.\nKijk daarna in je Postvak UIT. Als daar mailtjes staan verwijder die dan, door er met rechts op te klikken en dan \"verwijderen\"kiezen. \nKijk daarna of het probleem is opgelost.\nStaan daar geen mailtjes, lezen we dat ook graag.\n\nNiek
Link naar reactie
berichten van \"postvak in\" ruim ik altijd door de overbodige mails permanent te deleten en degene die ik wil bewaren zet ik in een apparte postvak in met een onderverdeling (map indeling). Met de uitgaande mails doen we hetzelfde. \r\n\r\nWe gebruiken Windows Vista met windows outlook. Straks ga ik de modem eens uittrekken en kijken of ik een foutmelding krijg bij het starten van outlook en het postvak uit nakijken.\r\n\r\nAlvast zeer bedankt,\r\npaultje
Link naar reactie
kleine rechtzetting Vista en voor e-mails Windows mail\r\nnogmaals postvak in en postvak uit opgeruimt\r\n\r\nModem uitgetrokken en Winows mail gestart\r\nKrijg dezelfde melding \"voor 1 of meerdere berichten is geen geldige acount opgegeven. Wilt U hiervoor de standaard account gebruiken\". Bij acceptatie begint hij weer 6 berichten te versturen.\r\nPostvak uit is echter leeg, bij indrukken rechter muisknop en dan eigenschappen krijg ik wel de melding dat er 14 gelezen en 0 ongelezen berichten in de map postvak uit staan???. Ik kan hier dus geen berichten zien en daarmee ook niet verwijderen.
Link naar reactie
[QUOTE=paultje;632919]berichten van \"postvak in\" ruim ik altijd door de overbodige mails permanent te deleten en degene die ik wil bewaren zet ik in een apparte postvak in met een onderverdeling (map indeling). Met de uitgaande mails doen we hetzelfde. \r\n\r\npaultje[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDat zei ik niet dus.\r\nNa leeg maken de mappen geheel verwijderen dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...