Ga naar inhoud

Welke switch ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste\r\n\r\nIk zit met een vraag ik wil een switch in mijn netwerk zetten maar weet niet welke \r\nIk beschik over een sitecom router x6 \r\nEn zat zelf te denken aan een netgear prosafe 8 (gs108ge) \r\nNu is mijn vraag wat vinden jullie er van \r\n\r\nDit moet op het netwerk \r\n\r\nEen nas (bekabeld)\r\nEen game pc i7 2600k 2x 6970 (bekabeld)\r\n3 laptops (draadloos)\r\n2 xboxs (bekabeld)\r\nPrinter (draadloos)\r\nSmart tv (bekabeld)\r\nSmart tv (draadloos)\r\n2 smartphones \r\n\r\n\r\nZelf heb ik ziggo \r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Dan heb je nu genoeg aan een 8 poorts switch. (Er gaat altijd een poort bezet worden door de \"input\". \nBovendien, kan je er bij uitbreiding altijd nog een extra switch tussen zetten. \nDraadloos heeft natuurlijk weinig te maken met je switch, maar is (wifi) router afhankelijk. Maar de meeste routers kunnen 64 (of meer) wifi toestellen aan.\n\nNiek
Link naar reactie
Hoezo denk je dat de GE versie semi managed is?\r\nIk zie verschillende prijzen voor dat model, een van de goedkoopsten is 39 euro, maar ik zie niet dat ie semi managed zou zijn.\r\n\r\nWel raar is het dat bij hardware.nl eent heel ander type met exact hetzelfde typenummer staat afgebeeld.\r\nOndanks dat die (semi-)managed uitziet op de afbeelding is die ook unmanaged. Vandaar dat ik me een beetje afvraag hoe je daar aan komt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...