Ga naar inhoud

Plug-in controle Firefox uitschakelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wanneer ik Firefox opstart, krijg ik automatisch een tweede tabblad te zien met daarop de plug-ins en de suggestie om deze of uit te schakelen of te updaten.\r\n\r\nHoe krijg ik deze automatische plug-in controle uitgeschakeld?\r\nIk controleer zelf wel af en toe de updates.\r\n\r\nBij voorbaat vriendelijk dank voor een suggestie.
Link naar reactie
Een plugin zal dit wel veroorzaken ?\r\n\r\nIn het menu \'[I]Extra - add-ons - Plugins[/I]\' kan je ze zien, en aan- of uitschakelen. Noteer het even als er al eentje uit staat (!).\r\nDaarna kan je selectief een plugin uitschakelen, en Firefox herstarten, en kijken of dat iets oplost.\r\n\r\nMakkelijk is vaak om de helft uit te schakelen, en dan kijken wat er gebeurt, en zo kan je zien in welke helft de foute zit.
Link naar reactie
[QUOTE=Beetjedigi;632721]Beste Erik,\r\n\r\nDank je voor je reactie. Het (tijdelijk) uitschakelen van een plug-in en zelfs helemaal uitschakelen van alle plug-ins helpt helaas niet. Ik word hier gek van. Vroeger kreeg ik dit scherm nooit. \r\nHeb je misschien andere suggesties? Kan ook niet zo makkelijk bij Mozilla een antwoord vinden.[/QUOTE]\r\n\r\nStoring opgelost. Vond toevallig bij Mozilla Firefox versie 18. Deze heb ik gedownload en geïnstalleerd. En ja hoor, hij draait weer als een zonnetje zoals vanouds.\r\nThread kan worden gesloten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...