Ga naar inhoud

formulen in excel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dat komt op mij wat vreemd over, Frans.\nIk neem aan dat je twee getallen bij elkaar op wilt tellen.\nBijvoorbeeld, in cel A1 staat een getal en in cel B1 staat een getal.\nDan komt de optelling niet in de tweede cel, maar in de derde cel, dus in cel C1\nDe formule die je in cel C1 zet, is dan: =SOM(A1:B1)\n\nGeef anders een voorbeeld wat je bij elkaar op wilt tellen.
Link naar reactie
Nee ik ben een scorenbord aan het maken\'.\r\nBij iederen beurt van een speler moet er een optellein gemaakt worden .\r\nSteur een voorbeeld mee\r\n speler A \r\nserie Hoogste Carembole Beurten Moyenne \r\n1 1 1 1 1 \r\n \r\nhet is de bedoeling een rekenblad te maken voor een biljartwedstrijd(scorenbord) \r\nde berekeningen dienen in 5 kolommen gemaakt te worden \r\nBij serie worden punten opgeteld A4 (als ik het er onderzet A5 dan word alles opgeteld maar dat wil ik niet alles moet in een rij geteld worden \r\n \r\n kijk eens of de formule voor de beurten dan ook nog goed is deze moet met 1 verhoogt worden telkens \r\n Hoogste serie en moyenne word ook automatisch aangepast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...