Ga naar inhoud

leestekens in office2010


Anoniem2

Aanbevolen berichten

had gisteren ook zoiets, niks hielp via toetsenbord-/landinstellingen....\r\nvia een check met hijackthis een mij onbekend progje ( c:\\..\\naamgebruiker\\applicationdata\\azor\\dypob.exe) gezien.\r\ncheck met avg en mbam gaf geen alarm.\r\nprogje geupload naar een online scanner: bleek een trojan aanwezig, die volgens de lijst van scanners door een aantal scanners wel en een aantal scanners niet werd gesignaleerd.\r\nenfin: ik heb progje verwijderd en register handmatig nagezocht, en nu doen alle accenten het weer.
Link naar reactie
Als je de toetsenbordtaal instelt op Nederlands en de toetsenbord indeling op Verenigde Staten (internationaal), dan moet \"\"e gewoon gaan werken. Dat heeft verder vrij weinig met Word te maken, want het is iets waar Windows in voorziet.\n\nPersoonlijk vind ik dat gedrag nogal irritant, dus kies ik voor de toetsenbord indeling Verenigde Staten, zonder \"internationaal\". Dan krijg je als je \"\"e typt ook gewoon \"\"e. In Word kun je dan een trema krijgen door eerst CTRL+: te typen (da\'s CTRL+SHIFT+;), gevolgd door de letter waar de trema op moet verschijnen.\nOf je leert voor de meest gebruikte de ALT+NUM combinaties uit je hoofd, bijvoorbeeld ALT+137 voor ë.\n\nMaar voor wat jij wil moet je het dus zoeken in de toetsenbordinstellingen. Helpt dat niet, dan zou er inderdaad een virus kunnen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...