Ga naar inhoud

nieuw te openen pagina vaak achter de huidige


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd nogal eens dat een te openen andere pagina, áçhter de huidige zit.\nik heb het niet over een volledig scherm, dus het vierkantje rechts boven de pagina.\n\nDit is erg lastig, wil ik wat installeren had ik voorheen het installatie scherm, (wat meestal kleiner is dan het normaal geopende scherm) gewoon op de voorgrond, nu ligt ie er heel vaak achter.\nWaar zou ik dit moeten veranderen? (Win7)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;632123]Mijn eerste vraag is dan wel: In welke browser?. Ik heb het bij Firefox ook, maar het hindert me niet, dus heb nooit naar een oorzaak, of oplossing gezocht.\n\nNiek[/QUOTE]\nDat maakt niet zoveel uit, gewoon intern al op de computer bij het openen van mappen of installeren van een programma.\nNaar buiten ook, maar nu je er speciaal op let, natuurlijk weer niet.\nIk gebruik zowel IE als Firefox, net deed hij het ook bij Firefox.\n\nVoorheen toch altijd wat ik opende, op de voorgrond.\n\nInderdaad kun je wel zien wat er open staat, maar dat is niet handig, al let je daar nu wel meer op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...