Ga naar inhoud

beeldgrootte op scherm


Anoniem2

Aanbevolen berichten

mijn beeldgroote op mijn scherm is schandalig groot, moet scrollen en zie veel te weinig, was aan het bellen en kwam bij mijn laptop retour en toen was het??\r\nHeb lettertype al verkleind, tevens de schermresolutie veranderd en nog niet goed, wie kan mij helpen, wellicht domme vraag, maar die zijn er niet, dus wacht respons af hoe op te lossen, met dank
Link naar reactie
Als het je niet lukt met dat ctrl en plus en min, is er bij IE (als je die gebruikt) ook de oude mogelijkheid.\r\n\r\nBeeld -> tekengrootte (zou normaal moeten staan) en\r\nBeeld -> in- en uitzoomen (zou op 100% moeten staan).\r\n\r\nDe balk is niet altijd standaard zichtbaar, in IE9 bijv. niet, maar kun je wel aanzetten door bij extra de betreffende werkbalk aan te zetten.
Link naar reactie
dank voor jullie reacties, met de CTRL + en - kan ik de pag kleiner krijgen, maar de volgende die ik open is dus weer groot.\r\n\r\nSchiet zo ook niet echt op, mijn pictogrammen op mijn bureaublad blijven ook groot, wat kan ik nog meer doen.\r\nMijn resolutie staat op 1024x768, en uitzoomen 100%.\r\nDank weer voor goede reacties.\r\nWil mijn comp opstarten en alles correct hebben qua beeld???
Link naar reactie
[QUOTE=Madel;631907]Mijn resolutie staat op 1024x768[/QUOTE]\r\nEr van uit gaande dat je geen antieke computer hebt lijkt me dat veel te laag.\r\n\r\nNu weet ik niet wat voor besturingssysteem je hebt, maar in ieder geval Windows 7 geeft bij het instellen van de resolutie aan wat de aanbevolen waarde is. Heb je dat niet, kijk dan in de handleiding van je monitor (of vermeld even merk en typenummer van je monitor).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...