Ga naar inhoud

facebook (tijdelijk) geblokkeerd.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Altijd al reserves gehouden bij dingen zoals facebook, maar uiteindelijk toch 1 account (of naja 2) gemaakt voor wedstrijden (heb je tegenwoordig nodig). \r\nNu opeens kon ik gisteren niet meer op mijn account komen en staat dat ik tijdelijk geblokkeerd ben, op zich is dat niet erg als ik weet hoelang.\r\nIk heb wat gegoogled en het gebeurd relatief vaak bij mensen, en vaak staat er wel waarom (veiligheid) of dat mensen wel op hun account komen maar dan niet berichten kunnen plaatsen.\r\nBij mij staat er verder helemaal niks en kan ik niks met mijn account doen. \r\n\r\nNu kan je jezelf verifieren via de telefoon, maar ik heb geen nummer doorgegeven dus die optie lukt niet. Nu is er nog de mogelijkheid om een kopie van mijn id kaart te sturen (Waar ik ook al eigenlijk reserves bij heb maarja ik wil op die account terugkomen)\r\nAlleen je krijgt geen enkele bevestiging of het is doorgekomen (heb het wel 5 keer geprobeerd)\r\n\r\nIemand ervaring hiermee? kan ik een andere account aanmaken en mn mail daaraan koppelen?
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;631841]2 accounts mag niet ,denk ik.\r\nOok moet je een echte naam gebruiken ,anders kun je ook geblokkeerd worden.[/QUOTE]\r\n\r\nOfficieel niet, maar ik heb beide een echte naam gegeven ,die van mezelf en iemand anders (uit mn familie die niks met facebook ooit wil). Er zijn toch zat huishoudens waarbij er meerdere facebook accounts gebruikt worden vanuit dezelfde pc. Hun kunnen toch niet weten dat vanaf deze computer het 1 en dezelfde persoon is?\r\n\r\nDe account lijkt ook gewoon locked te zijn, en niet disabled.\r\n\r\nDe andere account is overigens wel actief.
Link naar reactie
Bedankt maar de account was niet uitgeschakeld (disabled) maar geblokkeerd.\r\nIk las talloze berichten van mensen die na een week nog niks hoorde van Facebook of zelfs nooit.\r\nEn toch hoe opmerkelijk ook dat je een kopie van je id moet opsturen, wat ik had gedaan ook, heb ik toch net (na 8 uurtjes) een bericht gehad dat ik niet meer geblokeerd was.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...