Ga naar inhoud

Ik zie niet alle apparaten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een probleem in mijn interne netwerk.\r\nSinds ik er een Windows 8 machine aan toegevoegd heb, heb ik er last van dat ik niet alle apparaten in mijn Netwerk zichtbaar zijn. Het gaat dan met name om mijn Synology NAS. Andere computers die draaien op W7 zijn wel zichtbaar. Maar het is niet consequent. Soms zie ik de Synology wel en soms niet. In mijn router (Fritz!Box 7270) is alles wel keurig zichtbaar en voorzien van een IP-adres in de juiste range. Ook staat de alles in de juiste Werkgroep.\r\nWat kan nou het probleem zijn?
Link naar reactie
Dan vraag ik me af, of je netwerkje wel goed is geconfigureerd.\nXP werkte met werkgroepen. Windows 7 met Thuisgroepen.\nJe zet het netwerk nu op door een thuisgroep aan te maken op de W7 pc en maakt de andere pc\'s/laptops daarna lid van diezelfde thuisgroep. \nMaar goed als het werkt.\n\nMogelijk moet je bij W8 beginnen met een geheel nieuwe thuisgroep en de rest daar lid van maken.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...