Ga naar inhoud

Probleem verwijderen programma


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Computer-idee vrienden, hopelijk is er bij jullie iemand die voor mij de oplossing heeft. Ik heb ooit op mijn laptop Adobe Elements geïnstalleerd op een normale manier. Maar omdat ik dit programma toch niet veel gebruik en het veel MB in beslag neemt wil ik het verwijderen. Maar nu, telkens ik het wil verwijderen via Config..en software krijg ik de melding \"E ongeldig station\" , heb het ook al terug willen installeren en dan verwijderen maar dat helpt ook niet. Ik denk niet dat het aan het programma ligt want ik heb het bij een paar kleinere programma\'s ook.. HELP!!!:s
Link naar reactie
Proberen met Revo \r\n\r\n[url]http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html[/url]\r\n\r\nStaat het programma verder wel op een [ E: ] werkende harddisk of op een externe schijf / usb stick ??\r\n\r\nEn doe een scan met Mbam , voor de zekerheid.\r\n[url]http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/[/url]
Link naar reactie
Ik heb zelf ook PSE 2.0 geïnstalleerd staan, wel op C: in \"[I]C:\\Program files\\Adobe[/I]\".\nIs dat bij jou ook zo ? En werkt het programma wel ?\n\nAls je weet hoe je in je register leest, zou je eens kunnen checken wat de uninstallstring voor het programma vertelt. In mijn register ziet dat er zo uit in de sleutel\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Uninstall\\Adobe Photoshop Elements 2.0\n\nBij \'[I]Uninstallstring[/I]\' staat de waarde: \n[CODE]C:\\WINDOWS\\ISUN0413.EXE -f\"C:\\Program Files\\Adobe\\Photoshop Elements 2\\Uninst.isu\" -c\"C:\\Program Files\\Adobe\\Photoshop Elements 2\\Uninst.dll[/CODE]\nJe ziet, alles op C: (3 stuks in die regel).\nEn die drie bestanden staan er bij mij dus ook.\nISUN0413.EXE\nUninst.isu\nUninst.dll\n\n(Maak een herstelpunt of backup van je register voor je er iets aan gaat sleutelen.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...