Ga naar inhoud

Outlook 2010 – POSTVAK UIT


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[IMG]http://www.vdvweb.nl/images/POSTVAK UIT.JPG[/IMG]Hallo,\r\nPlotseling begint mijn Outlook 2010 moeilijk te doen. Hopelijk is er een Outlook expert hier die me op het goede been kan zetten.\r\n\r\nAls ik een emailbericht maak en verzend komt het bericht eerst in mijn POSTVAK UIT terecht. Dat verwacht ik ook. Echter, Er zijn berichten die gewoon niet verzonden worden. Ik heb ontdekt dat het te maken heeft met het icoontje dat voor het bericht staat.\r\nEmails met een icoon in de vorm van een envelop worden keurig verstuurd.\r\nEmails met een icoon in de vorm van een envelop met een document erop worden niet verstuurd.\r\n\r\nIk kan niet ontdekken wanneer het ene icoontje verschijnt en wanneer het andere. Het lijkt niet consequent te zijn.\r\n\r\nOS: W8 64 bits NLD\r\n\r\nHerkent iemand dit probleem en beter nog wat is de oplossing?\r\n\r\nM vr gr,\r\nJvdV
Link naar reactie
Zeker graag je plaatje wat kleiner. De rechterkant kan je er misschien afknippen ?\n\nGeen Outlook kenner, ik heb het programma nooit gezien...\n\nVolgens [url=http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/when-i-send-an-e-mail-message-it-doesn-t-leave-my-outbox-HA001187988.aspx][U]deze[/U][/url] link (voor Outlook 2003) is dat icoontje voor \'gemarkeerd als gelezen\', en\nzijn er soms add-ins verantwoordelijk voor. Outlook verzend blijkbaar geen gelezen berichten.\nVolgens hun zou je het bericht moeten openen, en nogmaals verzenden.
Link naar reactie
[QUOTE=jvdv;631221]@erikdenhouter\r\nBedankt daar zat het probleem. Ik ben er nog niet achter welke add-in bij mij de boosdoener is maar ik weet nu in ieder geval hoe ik er me om moet gaan. Ik had al via Google gezocht maar niks gevonden. Jouw zoektermen waren dus beter.\r\n\r\nIk ben uit de brand.\r\n\r\nM vr gr,\r\nJvdV[/QUOTE]\r\n\r\nEn het plaatje een stuk kleiner maken is wel zo netjes.:?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...