Ga naar inhoud

Geen WiFi-verbinding op een Windows 7 laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Van vrienden heb ik een notebook gekregen. De WiFi-verbinding doet het niet. Windows kan daar geen oplossing voor vinden. Een kabelverbinding doet het wel. \r\nAls ik klik op het netwerkpictogram, krijg ik de melding: Er zijn geen verbindingen beschikbaar. Dezelfde melding krijg ik als ik in het Netwerkcentrum klik op Verbinding met een netwerk maken.\r\nWireless Adapter werkt correct.\r\nKan iemand me helpen? Dank!\r\nHet is een MSI-notebook, CR610X, met Windows 7.
Link naar reactie
Is in Apparaat beheer alles in orde? Of kan je nog een update vinden voor je wifi netwerkkaart.\nStaat er in het schermpje alleen\"Er zijn geen verbindingen beschikbaar\" Of nog een hele riedel tekst?\nZo dat laatste, zal er misschien een ander programma van MSI de verbinding willen verzorgen. Zoek dat even bij alle programma\'s.\nJe kunt ook kijken bij de services of WLAN auto config is opgestart.\nDe services kan je vinden, door in de zoekregel boven start services.msc te tikken. \n\nNiek
Link naar reactie
:-)\nvrouwlief had het vorige week nog met win8 (weekje van huis)\nMoet je blijkbaar eerst terug naar het oude bureaublad om te kunnen klikken voor beschikbare netwerken.\nDaarbij had ze wel de F2 toets gebruikt maar moest ook nog de functietoets gebruiken zodat het ledje ging branden.\n\nGelukkig deed de telefoon het wel :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...