Ga naar inhoud

Map downloads verwijderd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb per ongeluk de map downloads verwijderd. Als ik nu een mail ontvang met als bijlage een word document en ik wil deze opslaan krijg ik de map mijn documenten te zijn met de vraag of ik het document wil opslaan, terwijl daarvoor kon ik op opslaan klikken en kwam het word document automatisch in de map downloads te staan. Mijn vraag is: hoe krijg ik de map downloads weer terug?
Link naar reactie
Hij zit misschien nog in de prullenbak??\nDan prullenbak openen en de map terug zetten.\n\nBuiten bovenstaande kun je ook nog een systeem herstel doen, Start --> Alle programma’s --> Bureau - accessoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel dan terug naar een datum toen het nog goed was.\n\nOverigens \"misschien lees ik het verkeerd\" ben je werkelijk de MAP kwijt of alleen de functie onder opslaan? Kijk in C:\\Gebruikers/jou PC naam/ of hier de map nog staat, zo ja kies dan in de email zoals je altijd opsloeg voor \"opslaan als\" en zoek de map \"Download\" op en sla het bestand op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...