Ga naar inhoud

Internet explorer laadt geen sites


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik dit topic op de juiste plek zet maar ik lijk wat problemen te hebben met internet explorer. Internet explorer laadt namelijk geen sites meer. Ik dacht eerst dat het aan de draadloze verbinding lag, maar deze is gewoon uitstekend. \r\nIk heb nu al vanalles geprobeerd maar niets helpt. En ik kan natuurlijk zonder browser ook geen andere browser downloaden. Ik ben echt ten einde raad! :( Ik hoop daarom dat iemand misschien een oplossing voor dit probleem heeft.
Link naar reactie
[QUOTE=YvonneS;630867]Ik dacht eerst dat het aan de draadloze verbinding lag, maar deze is gewoon uitstekend. \r\n[/QUOTE]\r\n\r\nJawel uitstekend? Je pc of laptop heeft denk ik een uitstekende verbinding met je wifi router. En die zal uitstekend zijn. dat wordt ook vaak gemeld rechts onder in het scherm. \r\nMaar heeft je router wel verbinding met je modem?. Of heeft je modem wel verbinding met het internet?\r\nDoen andere laptops, pc\'s het wel goed via diezelfde router?\r\n\r\nSchakel anders eens het modem en de router zonder 220 stroom.\r\nDaar zet je eerst het modem aan en wacht totdat dit geheel is opgestart (5 min). Pas daarna zet je de router weer aan en laat die op starten. \r\nKijk daarna of het probleem nog bestaat.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;630868]Jawel uitstekend? Je pc of laptop heeft denk ik een uitstekende verbinding met je wifi router. En die zal uitstekend zijn. dat wordt ook vaak gemeld rechts onder in het scherm. \r\nMaar heeft je router wel verbinding met je modem?. Of heeft je modem wel verbinding met het internet?\r\nDoen andere laptops, pc\'s het wel goed via diezelfde router?\r\n\r\nSchakel anders eens het modem en de router zonder 220 stroom.\r\nDaar zet je eerst het modem aan en wacht totdat dit geheel is opgestart (5 min). Pas daarna zet je de router weer aan en laat die op starten. \r\nKijk daarna of het probleem nog bestaat.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je antwoord! De verbinding is wel gewoon goed aangezien ik wel op internet kan met andere programma\'s zoals bijv. outlook. Het ligt dus echt aan internet explorer zelf. Overigens wordt het draadloze netwerk door meerdere apparaten gebruikt en daarbij doet hij het ook goed. \r\n\r\nIk heb nu vanalles gedaan. Software verwijderd van de laptop, alle geschiedenis verwijderd van internet explorer, internet explorer teruggezet naar standaardinstellingen etc. etc. Maar ik kom er echt niet uit. :(
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;630869]Browser opnieuw instellen Bij Internet opties. Tab blad geavanceerd\r\n\r\n [ATTACH]17327[/ATTACH]\r\n\r\n En de Computer scannen met Mbam.\r\n\r\n [url]http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDit heb ik dus ook al gedaan, het opnieuw instellen dan. Maar dan nog laadt hij geen sites. Ik kan ook niet de computer scannen met Mbam aangezien ik niet eens op die site kan komen. Heel frustrerend
Link naar reactie
Kijk eens in menu Extra > Internetopties > tabblad verbindingen of daar soms iets raar staat in het witte rechthoekige vakje of bij \"Lan-Opties\". Bij die laatste mag alleen het bovenste vinkje er staan. \n\nKijk verder bij Extra > Invoegtoepassingen en schakel daar alles uit. Start IE opnieuw op en probeer opnieuw.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;630872]Kijk eens in menu Extra > Internetopties > tabblad verbindingen of daar soms iets raar staat in het witte rechthoekige vakje of bij \"Lan-Opties\". Bij die laatste mag alleen het bovenste vinkje er staan. \r\n\r\nKijk verder bij Extra > Invoegtoepassingen en schakel daar alles uit. Start IE opnieuw op en probeer opnieuw.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nIk zie dat daar inderdaad alleen het bovenste vinkje aanstaat. Instellingen automatisch detecteren, klopt dat?
Link naar reactie
[QUOTE=YvonneS;630873]Ik zie dat daar inderdaad alleen het bovenste vinkje aanstaat. Instellingen automatisch detecteren, klopt dat?[/QUOTE]\r\n\r\nYep die is juist.\r\n\r\nWat je wel kan doen is via een andere pc even Firefox downloaden en op usb stick zetten. Daarna die installeren op je laptop. Kijken of dat gaat.\r\nAls dat lukt, gelijk een scan doen met malwarebytes zoals Desperado tikte.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;630876]Yep die is juist.\r\n\r\nWat je wel kan doen is via een andere pc even Firefox downloaden en op usb stick zetten. Daarna die installeren op je laptop. Kijken of dat gaat.\r\nAls dat lukt, gelijk een scan doen met malwarebytes zoals Desperado tikte.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nOke, ga ik doen. Thanks!
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;630876]Yep die is juist.\r\n\r\nWat je wel kan doen is via een andere pc even Firefox downloaden en op usb stick zetten. Daarna die installeren op je laptop. Kijken of dat gaat.\r\nAls dat lukt, gelijk een scan doen met malwarebytes zoals Desperado tikte.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHmm, ik heb het nu gedownload maar ook met Firefox laadt hij geen site. Het ligt dus toch niet aan internet explorer. Maar waar het dan aan ligt.. Outlook en applestore bijv. doen het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...