Ga naar inhoud

Twitter blokkeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kan iemand me vertellen hoe je iemand op Twitter kunt blokkeren? Via de normale weg (naar profiel van betreffende persoon en dan blokkeren en/of rapporteren als spam) werkt niet. De persoon in kwestie weet toch steeds weer vervelende tweets te sturen. Negeren is geen probleem, maar ik wil deze berichten gewoon niet binnen krijgen.:mad:
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;630763]Startpagina> Volgers > Alles weergeven > de persoon opzoeken in de lijst > Op het pijltje naast de naam klikken en dan \"Blokkeren\" kiezen.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDank voor de reactie, maar dit is de omslachtige maner van de manier die ik zelf al heb geprobeerd en beschreven. De persoon staat geblokkeerd, maar weet toch berichten te plaatsen. Niet dat er iets van belang in staat, maar ik wil het gewoon niet binnen krijgen.\r\n\r\nIemand anders nog een tip? Ik heb ook al gerapporteerd als spam, waardoor de persoon geblokkeerd is. Het helpt dus niet. Het is een slimmerikje die een en ander weet te omzeilen. Maar ik wil slimmer zijn.
Link naar reactie
Nou eeeh je wilt slimmer worden dan. :-). \nHeb je je wachtwoord wel eens gewijzigd van Twitter?\nMaar ik zou het dan ook niet echt weten. Ik kijk 1 keer per maand even op twitter dus ben niet echt ervaren te noemen.\nAls je een wifi netwerk hebt, hoe is dit beveiligd?\nStaat de firewall in je router aan?\nAls je geen router hebt welke firewall gebruik je dan?\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...