Ga naar inhoud

exel 2007 vs exel 2010


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Van mijn werkgever moet ik maandelijks een exel-staat invullen. Ik heb een legale 2007 exel versie, de werkgever gebruikt exel 2010. Ik kan die staat op het werk natuurlijk invullen, maar ik wil ook thuis op mijn eigen computer in dat exelblad werken. \r\nDaar komt echter alleen te staan dat ik moet opwaarderen naar office 2010, wat ik te begrotelijk vind. Is er een manier waarop ik toch kan werken in die exel-staten op mijn computer met office 2007?\r\nIk vrees dat ik iets heel eenvoudigs over het hoofd zie, daar ik deze vraag helemaal niet tegenkom in het forum. De laatste Exel 2007 vraag dateert al van enkele jaren geleden...\r\nDank voor een reactie van iemand die dit niet een al te domme vraag vindt...
Link naar reactie
Dank, ik laat weten als het lukt. Ik heb nu ontdekt dat het bestand van het werk op mijn eigen computer wordt opgeslagen in Gebruikers-Naam-App.Data-Local-Temp. Als ik het bestand daar open kan ik erin werken tot...ik het bestand heb opgeslagen (ik sla het op als Exelwerkmap zonder of met macro, beide opties geprobeerd). Wil ik het bestand daarna openen, dan lukt het niet meer; dan is het ineens een \'Product zonder licentie\' geworden, dus onbewerkbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...