Ga naar inhoud

Mail van Vista naar Windows 8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heren geleerde,\r\n\r\nik zit met het volgende probleem, doordat ik Vista echt zat was heb ik Windows 8 via Microsoft gedowned, alleen nu zit ik met het volgende: \r\nNiet nadenkend heb ik 8 per direct binnengehaald waardoor ik nu geen outlook meer heb, en je dus al raad dat ik al mijn (bewaarde) mails in outlook kwijt ben, dom van mij ik weet het het (helaas werd ik tijdens het stappenplan ook niet gewaarschuwd), maar als leek denk je niet 1,2,3 aan om deze dingen apart op te slaan. Nu is mijn vraag of deze mails nog ergens opgeslagen staan of dat ik alles kwijt ben?\r\nIk werk nu met Windows Live Mail.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties!\r\n\r\nMark
Link naar reactie
Als je een upgrade hebt gedaan, zal toch je mail nog ergens staan.\nDoe een zoekactie op (als je Microsoft Outlook gebruikte) .pst. Bij WindowsMail van Vista is dat .eml . en bij Outlook Express is dat .dbx.\nVervolgens kan je naar de lokatie van de bestanden gaan. Dan weet je waar ze nog staan. Daarvandaan kan je ze mogelijk importeren in WLMail.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...