Ga naar inhoud

Adobe Acrobat Pro


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De nieuwe versie van Acrobat Pro, heeft een vervelende eigenschap, mijns inziens. Ik hoop dan ook dat ik dit ergens kan aanpassen. Het gaat om het volgende:\n\nZodra ik een PDF ergens opsla op mijn computer en dan op openen klik, dan zou die voorheen met de oudere versies het PDF bestand openen. Nu, met deze nieuwe versie, als ik 2 keer klik op het PDF bestand, komt er een venster naar voren met \'recent geopend\' en \'getting started\'. Je moet dan op de knop openen klikken en dan zoeken naar het PDF bestand waar je het hebt opgeslagen. Pas dan opent hij het bestand.\n\nHoe kan ik ervoor zorgen dat hij de PDF direct opent als ik dubbel klik op het bestand? Via preferences heb ik de welkomstboodschap uitgezet, maar dat werkt helaas ook niet. Hij laat het popup bestand da net meer zien, maar opent de PDF ook niet. Wel het icoon wordt onder in de balk weergegeven, maar de PDF zelf is net zichtbaar..
Link naar reactie
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Bij de nieuwe Adobe acrobat reader pro X, geeft die een welkomst boodschap als je op een PDF klikt. Vervolgens moet je op de knop openen klikken om de PDF op te zoeken. Bij de oudere acrobat readers, opende die direct de PDF file als je daarop dubbel klikte. Op de site van Adobe staat dat je naar preferences moet gaan om die welkomstbiidschap uit te zetten. Dat heb ik gedaan en nu is die welkomstbiodschap niet meer zichtbaar, maar hij opent alsnog de PDF niet in een keer..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...