Ga naar inhoud

DNLA server software onder Windows XP


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe AV-receiver aangeschaft welke muziek via het netwerk kan streamen. De pc/server waar de muziekbestanden op staan moet dan wel als DNLA-server ingesteld zijn,\r\n\r\nIk ben op zoek naar een gratis pakket wat onder Windows XP Sp3 draait en zo min mogelijk het systeem belast.\r\nWie heeft ervaring met bepaalde gratis pakketten?\r\n\r\nIk ben nu Windows Mediaplayer 11 aan het proberen.\r\n\r\nVandaag heb ik TVMobili geprobeerd, ik las alleen dat de gratis versie tot 10Gb gratis is. Mijn definitie van gratis is voor niets.\r\nEen maximaal gebruik en dan betalen noem ik \"trial\"
Link naar reactie
Als je behoudens de server ook de client op de computer installeert kan je e.e.a. aanpassen. Ik heb zelf vanwege de zoekmogelijkheden de mappen wel laten staan en heb eigenlijk nog nooit gekeken of ze ook weg kunnen (zou ik dus eigenlijk eens moeten doen). \n\nPS3 mediaplayer en Tversity hebben dit niet maar mijn ervaring is dat deze minder af kunnen spelen out of the box.\n\nM.v.g. Niels\n\nLaat even weten of het wissen van de mappen mogelijk is, heb ik ook wat te doen binnenkort.
Link naar reactie
Heb Plex verwijderd, werkte niet echt lekker. Mogelijk heb ik een instelling aangepast waardoor de clients geen contact meer kunnen maken met de server.\r\n\r\nHeb nu PS3 mediaserver aan het geïnstalleerd en mijn eerste indruk is positief.\r\nLekke simpel recht toe recht aan.\r\nMappen die ik zie in mijn AV-receiver zijn de gedeelde mappen en niet allerlei \"bijmappen\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...