Ga naar inhoud

Kan msg bestand niet verwijderen


Aanbevolen berichten

Ik heb per ongeluk een mail bestand (msg) opgeslagen op mijn D schijf. Zodra ik dit bestand wil verwijderen loopt mijn pc vast. Ik gebruik Outlook 2010 maar kan hiermee het bestand ook niet openen, Outlook loopt ook vast. Ik heb diverse uninstal programma\'s geprobeerd, alsook via de veilige modus. Helaas.\nIk gebruik Windows 7 en Outlook 2010 met een connector zodat ik ook mijn gmail berichten kan bekijken. Het msg bestand kwam ook binnen via mijn gmailaccount. Hoe kan ik dit bestand verwijderen. Moet ik eerst een programma afsluiten of zo iets?
Link naar reactie
Waarschijnlijk geeft Windows aan dat de naam te lang is, Download [URL=\"http://www.ubuntu-nl.org/\"]Ubuntu[/URL] en brand dit op een schijf.\nAls je nu in je bios instelt dat er van CD/DVD moet worden opgestart dan start Ubuntu op van de CD/DVD en kun je naar de schijf gaan met het bewuste bestand om het te verwijderen.\nAls dit is gebeurt dan sluit je Ubuntu af en verwijdert de Schijf om vervolgens opnieuw op te starten.\nControleer daarna met MBam en een online virusscanner wel even je systeem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...